سومین تمرین تیم ملی/جهانبخش یخ درمانی کرد

سومین جلسه تمرین تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران با آمادگی اکثر بازیکنان و مصدومیت علیرضا جهانبخش برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، سومین جلسه تمرین تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران امروز (چهارشنبه)‌ از ساعت ۱۰:۳۰ با حضور ۲۵ بازیکن در پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد.

لژیونرهایی که روز گذشته به تمرین تیم ‌ملی اضافه شده بودند و به صورت اختصاصی کار می‌کرد‌ند، امروز در کارهای تاکتیکی تیم ‌ملی حضور داشتند.

غایبان اردوی تیم ‌ملی کماکان سردار آزمون، کریم انصاری فرد و بازیکنان استقلال، تراکتورسازی و ذوب آهن هستند.

علیرضا جهانبخش که از نخستین روز در اردوی تیم ‌ملی حاضر بود، امروز به دلیل مصدومیت با تیم کار نکرد و پس از چند دقیقه دویدن با وریا غفوری در دور زمین یخ درمانی را زیر نظر پزشکان تیم آغاز کرد.

غفوری پس از یخ درمانی هم در یک گوشه نظاره گر کار هم تیمی‌های خود بود ولی غفوری کماکان زیر نظر پزشک تیم کارهای اختصاصی خود را ادامه داد.

بازیکنان تیم ‌ملی در آغاز تمرین امروز پس از کار با توپ و دویدن بدن‌های خود را گرم کردند تا آماده شروع کارهای تاکتیکی کارلوس کی‌روش شوند.

در آغاز کارهای تاکتیکی تیم ‌ملی کارلوس کی‌روش بازیکنان را به دو گروه تقسیم کرد که یک تیم با دو دروازه و گروه دیگر با ۶ دروازه کوچک فو‌تبا‌ل تحت فشار را انجام دادند.

د‌ر‌وازه‌بان‌ها نیز مانند روزهای گذشته زیر نظر دن گاسپار مربی د‌ر‌وازه‌بانان تیم ‌ملی به صورت اختصاصی تمرین کردند.

د‌ر‌وازه‌بان‌های تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل با قرار گرفتن در عرض زمین پاس‌های بلند برای هم ارسال می‌کرد‌ند.

پس از این کار مجددا بازیکنان زیر نظر بدنساز تیم ‌ملی در عرض زمین مشغول به دویدن شدند تا مجددا فو‌تبا‌ل درون تیمی را آغاز کنند.

پس از این تمرین تاکتیکی گروهی از بازیکنان با کشیدن یک تور کوتاه در قسمتی از زمین تمرین فوت والی کردند و گروه دیگر با حرکت در میان موانع توپ ارسال شده از جناحین را به سمت د‌ر‌وازه‌بان‌ها شوت می‌کرد‌ند که این تمرین نیز زیر نظر مستقیم کارلوس کی‌روش انجام شد.

محمدرضا ساکت، عضو هیات رییسه سازمان لیگ و یکی از دوستان رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل امروز در تیم ‌ملی حاضر شد.

رحیم زهیوی نیز که در روز نخست تمرین تیم ‌ملی با مصدومیت کوچکی مواجه شده بود، در اواخر این تمرین دست از کار کشید و با پزشکان تیم ملی صحبت کرد.

از حاشیه‌های این تمرین می‌توان به شوخی آندرانیک تیموریان با سعید عزت اللهی و فریاد کاپیتان تیم ‌ملی بر سر داریوش شجاعیان اشاره کرد.

همچنین پس از فو‌تبا‌ل درون تیمی، تیم برنده به نشانه پیروزی اقدام به خوشحالی کردند.

602/605

کد خبر: 647515

وب گردی

وب گردی