همت کنید تا این پدر زنده بماند

موسسه خیرین همت در فراخوانی از خیرین درخواست کمک برای یک پدر جوان کرده است که در صورت عدم اقدام درمانی به موقع زنده نخواهد ماند.

به گزارش ایسکانیوز؛ از قدیم گفته اند از هر دست بدهی از همان دست می گیری. کم نیستند افراد و موسسه هایی که سعی می کنند با انجام کارهای خیرخواهانه گره ای از مشکلات افراد نیازمند باز کنند. یکی از ایین موسسه ها خیریه همت است. این موسسه از سال 1390 کار خود را در زمینه های تهیه جهیزیه و کمکهای درمانی برای خانواده های نیازمند به همت آقای مهدی قمصریان و خانم زینب رشیدی مهرآبادی آغاز کرد. همچنین خیریه همت به هیچ نهاد یا مجموعه ای وابسته نیست.

همت کنید تا این پدر زنده بماند

این موسسه در فراخوانی از خیرین درخواست کمک برای یک پدر جوان که در صورت عدم اقدام درمانی به موقع زنده نماند، کرده است.

براساس این گزارش، متن فراخوان درج شده در وبلاگ خیرین همت به شرح زیر است:

آقای ف.ت ۳۷ ساله؛ دارای یک فرزند و شغلش رانندگی است.

او که یک نارسایی قلبی در ناحیه یکی از عروق اصلی قلب خود (آریتمی یا تنگی شاهرگ آئورت) از دوران کودکی به همراه دارد ، در این سالیان با این بیماری به نحوی کنار آمده است.

تا اینکه از ۳ سال پیش تاکنون که پدر وی فوت می کند و علاوه بر بار زندگی خود سرپرستی خانواده پدریش هم به عهده او می افتد به دلیل فشار کار و مسئولیت زیاد علایم بیماری نارسایی قلبی بیشتر شده تا حدی که دیگر امکان فعالیت به هیچ وجه برای ایشان فراهم نبوده است.

عملا دو خانواده وابسته به این پدر هستند و در این چند سال مستاصل مانده اند تا اینکه با مراجعه مکرر به پزشکان و متخصصان مشخص شد، در صورت عدم انجام عمل فوری متاسفانه امکان فوت او بسیار محتمل است.

از آنجایی که هزینه عمل جراحی در حدود ۴۸ میلیون تومان برآورد شده است و این نوع عمل توسط عده معدودی از جراحان قلب و در بیمارستانهای محدودی انجام می شود ناگزیر از تامین این هزینه هستند.

به کمک اقوام و آشنایان حدود ۲۲ میلیون تومان جمع آوری شده است که به همت شما بزرگواران ان شاءالله مابقی این مبلغ(۲۶ میلیون تومان) جمع آوری شود تا ایشان بتواند به سرپرستی این دو خانواده ادامه بدهد.

لازم به ذکر است برآورد هزینه اولیه که دکتر میم متخصص شناخته شده قلب عنوان کرده بودند ۱۰۰ میلیون تومان بوده که با پیگیری و ارائه مستندات نیازمندی ایشان به ۴۸ میلیون تومان کاهش یافته است.

همت کنید تا این پدر زنده بماند.

گفتنی است اهداف این موسسه عبارتند از:

۱- کمک و حمایت از خانواده ها و افراد محروم و بی سرپرست و ایتام

۲- کمک به امر حمایت و خریدجهیزیه و ملزومات ازدواج و هزینه های مرتبط برای نیازمندان

۳- فعالیت در تامین بودجه جهت پرداخت کمک هزینه ودیعه و اجاره مسکن و همچنین هزینه های بهداشتی ودرمانی و تحصیلی به خانواده های نیازمند

۴- فعالیت در تامین بودجه جهت تعمیرات و خرید لوازم منزل برای خانواده های نیازمند

۵- فعالیت در تامین بودجه جهت خرید موادغذایی، ارزاق ، پوشاک و سایر ملزومات مورد نیاز خانواده های نیازمند


20103

کد خبر: 647592

وب گردی

وب گردی