آیین رونمایی از افتتاح پروژه بیمارستان فوق تخصصی سروگردن تهران ظهر امروز با حضور رضا شیوا، معاون رییس جمهور و رئیس شورای رقابت، مرتضی طلایی، نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران، اسد الله عسگراولادی و اعضای هیات مدیره این پروژه برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در ابتدای این مراسم محمد مهدی صدوقی مسئول فنی این پروژه گفت: با همتی که بزرگان حوزه پزشکی برای تاسیس این بیمارستان انجام گرفته است، ما هم سعی می کنیم این پروژه را بدون وقفه به سرانجام برسانیم.

او در ادامه با بیان این که این پروژه در سطح خاورمیانه بینظیر خواهد بود افزود: برای اتمام این پروژه از همه ارکان مانند شورای شهر و شهردای کمک می خواهیم، بدلیل این که به انجام رساندن این پروژه سختی های فراوانی دارد. با استعدادهایی که در سال های پس از انقلاب در کشور ما پرورش یافته اند، باید از این شرفیت ها به نفع سلامت کشور نهایت استفاده را کنیم.

صدوقی افزود: ان شاالله با افتتاح این پروژه افتخار دیگری برای کشور ایران رقم بزنیم.

در ادامه این مراسم، مرتضی طلایی نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: از کسانی که برای انجام این پروژه تلاش کرده اند تقدیر و تشکر می کنیم چرا که این پروژه، افتخاری برای کشور خواهد بود. ما هم در مجموعه مدیریت شهری اگر کمکی از دستمان برآید برای این عزیزان انجام خواهیم داد.

وی افزود: معتقدم هر جایی که امور به دست مردم واگذار شده است، در آن امر موفق بوده ایم و ان شاالله در این انجام پروژه هم موفقیت نصیب کشور خواهد شد.

در ادامه این آیین افتتاح، صمیمی رییس هیات مدیره بیمارستان سر و گردن تهران گفت: از سال 82 به دنبال اجرای این طرح بوده ایم و این ایده شکل گرفته شد. اما به دلیل مشکلاتی اجرای این ایده تا سال 89 به صورت مسکوت باقی ماند.

وی در تشریح اهداف تاسیس این بیمارستان خصوصی گفت: هدفمان از تاسیس این بیمارستان ارائه خدمات در بالاترین سطح به مردم است. ما پزشکان عقیده داریم که اگر می خواهیم در این رشته درآمد داشته باشیم باید به بهترین نحو خدمات ارائه دهیم. در این راه هم در نظر داریم تا بهترین و با کیفیت ترین نیروها را در کنار خود در این مجموعه داشته باشیم.

او در پایان گفت: این بیمارستان در فضایی به مساحت5 هزار متر در وردآورد احداث خواهد شد. همچنین با حدود 25 تا 30 رشته در حوزه سر و گردن در این بیمارستان خدمات رسانی خواهیم کرد.

۲۰۲۰

کد خبر: 647875

وب گردی

وب گردی