موی تای ایران صاحب 3 مدال برنز شد

سه مدال برنز در کارنامه موی تای ایران  به ثبت رسید.

به گزارش ایسکا نیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های رزمی، در ادامه مسابقات قهرمانی جهان در سوئد ، ملی پوشان ایران در سه مبارزه با شکست روبرو شد تا ایران به سه مدال برنز از این رقابت ها بسنده کند.
عبدالهی نماینده وزن ٤٨ کیلو در مصاف با حریف قدرتمند تایلندی، چوبات تیواکوران به میدان رفت و نتیجه را به حریف واگذار و به مدال برنز این وزن دست یافت.
در دومین رقابت ملی پوشان موی تای در مسابقات جهانی سوئد این حسین نصیری در دسته ٥١ کیلو گرم بود که مقابل کوهلم ریکیموف روس قرار گرفت و با قبول شکست مقابل این حریف آماده از راهیابی به فینال بازماند و به مدال برنز مسابقات جهانی ٢٠١٦ سوئد رسید.
مجید فلاح دیگر نماینده کشورمان در وزن ٩١ کیلوگرم تیم ملی در حالی مقابل پریماچوف اوکراینی به رقابت پرداخت که عملا آخرین نفر تیم ایران بود که برای فینالیست شدن باید با تمام قوا می جنگید.
نتیجه سه راند مبارزه این وزن نیز با برتری حریف بلند قامت اوکراینی به پایان رسید تا به این ترتیب پرونده تیم ملی موتای ایران با سه برنز از مسابقات جهانی ٢٠١٦ سوئد بسته شود.
پیش از این محمود ستاری، حسین کرمی و کاوه سلیمانی به رغم تلاشی که از خود نشان داد، نا کام ماندند و از گردونه رقابتها حذف شدند.

607/602

کد خبر: 648019

وب گردی

وب گردی