وزیر کار و رفاه اجتماعی خبر داد: تشکیل دبیرخانه مبارزه با فقر و آسیب‌های اجتماعی در استان‌ها

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی توجه به آسیب های اجتماعی را از برنامه های مهم خود اعلام کرد و گفت: باید مبارزه با آسیب های اجتماعی در استان ها و در بخش رفاهی ادارات کل کار و رفاه اجتماعی به گفت‌وگو تبدیل و برای آن اقدامات اساسی انجام شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایسنا، علی ربیعی در دومین گردهمایی آموزشی، توانمندسازی مدیران کل اجرایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ساری اظهار کرد: مبارزه با فقر و ایجاد رفاه بدون کمک استان ها انجام نمی شود و باید به این منظور در این سطح تلاش شود.

وی از آماده شدن دبیرخانه شورای عالی اشتغال در این زمینه خبر داد و خاطرنشان کرد: باید در استان‌ها دبیرخانه های مبارزه با فقر و آسیب های اجتماعی تشکیل شود.

ربیعی بر مانور حمایت از کارگران تاکید کرد و با اشاره به اینکه مزد در این دولت از تورم بیشتر است، خاطرنشان کرد: در بازرسی‌ها حق هیچ کارگری نباید نادیده گرفته شود.

وی اظهار کرد: باید افکار عمومی برای تقویت جایگاه تعاونی‌ها آماده شوند چرا که گسترش تعاونی ها به بخش اشتغال کمک فراوانی می‌کند.

وزیر کار و رفاه اجتماعی از مدیران اجرایی این وزارت در سراسر کشور خواست تا در دولت تدبیر و امید کارایی خود را نشان دهند و گفت: دانش مدیران باید در حوزه های مختلف مانند سیاستگذاری در عرصه‌های فعالیت خود افزایش پیدا کند.

ربیعی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار حفظ استقلال شرکت های وابسته به وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی شد و گفت: در مدیریت شرکت ها نظارت داشته باشید و در آن دخالت نکنید.

وی ایجاد فضا برای ورزش و تفریح رایگان خانواده کارگران را بسیار ضروری دانست.

20101

کد خبر: 648057

وب گردی

وب گردی