در جلسه هیات رییسه دانشگاه آزاد اسلامی مطرح شد; ارائه وام در راستای حمایت از محصولات شرکت های دانش بنیان

تبدیل وضعیت اعضای هیات علمی از نیمه وقت به تمام وقت، نحوه بهره برداری دایمی از سالن  نمایشگاه دانشگاه آزاد اسلامی و راهکارهای حمایت از محصولات شرکت های دانش بنیان از موضوعاتی است که در جلسه هیات رییسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، جلسه هیات رییسه دانشگاه آزاد اسلامی صبح چهارشنبه با حضور دکتر میرزاده و اعضا برگزار شد.

دکتر میرزاده در ابتدای این جلسه از برگزارکنندگان جشنواره فرهیختگان و نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانشگاه در سالروز تاسیس دانشگاه قدردانی و مقرر شد از عوامل ذیربط من جمله معاونت های پژوهش و فناوری، اداری و مالی و عمرانی و دفتر روابط عمومی در مراسمی تقدیر شود.

در این جلسه، پس از ارائه گزارش کمیسیون تخصصی آموزش، مقرر شد تبدیل نوع همکاری از نیمه وقت به تمام وقت با شرایطی چون موافقت واحد محل خدمت متقاضی، دایر بودن رشته تحصیلی متقاضی در واحد محل خدمت، متقاضی هیات علمی یکی از مراکز آموزشی یا پژوهشی معتبر باشد و ... پس از طرح و تایید در هیات اجرای جذب استان ها در شورای جذب و بورس سازمان مرکزی دانشگاه مطرح و تصمیم گیری شود.

همچنین مقرر شد به مربیانی که مشغول به تحصیل بوده و قرارداد بورس با واحد دانشگاهی ندارند، تا تاریخ 31 شهریورماه مهلت داده شود تا نسبت به عقد قرارداد بورس با واحد دانشگاهی اقدام نمایند و معاونان آموزشی واحدها موظفند به تمام اعضای هیات علمی با مرتبه مربی مهلت در نظر گرفته شده را به صورت کتبی ابلاغ کنند.

دراین جلسه موضوع دائمی کردن نمایشگاه دستاوردهای فناورانه دانشگاه مطرح و قرار شد این مکان به عنوان نمایشگاه دائمی و حسب مورد معاونت ها،حوزه ها و واحدهای دانشگاهی جهت عرضه محصولات از جمله محصولات دانش بنیان از آن استفاده کنند.

همچنین دراین باره مصوب شد، استفاده از این مکان برای برپایی نمایشگاه توسط متقاضیان خارج از دانشگاه با عقد قرارداد امکانپذیر باشد.

حمایت از محصولات شرکت های دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی نیز یکی دیگر از مصوبات این جلسه بود، بر این اساس مقرر شد از منابع این حمایت از محل منابع بانک ها از جمله بانک ملت، صندوق کارآفرینی امید و ... پیگیری و اجرایی شود.

مقرر شد معاون پژوهش و فناوری نیز گزارش مبسوطی از مصرف بودجه پژوهشی، عدم مصرف آن، آسیب ها و چالش ها ارائه تا حسب مورد در خصوص نحوه مصرف آن روش های اجرایی شناسایی شود.

معاون علوم پزشکی دانشگاه نیز موضوع گسترش ایجاد دفاتر و مراکز توسعه آموزشی در واحدهای غیر پزشکی دانشگاه که مجری رشته های پزشکی هستند را مطرح و با اجرای پایلوت EDO در واحد نجف آباد که دارای 13 دانشکده غیرپزشکی است، موافقت شود.

20101

کد خبر: 648112

وب گردی

وب گردی