آغاز پیاده روی دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سقز تا حرم حضرت امام خمینی(ره)

دانشجوی رشته تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز امروزسه شنبه 4 خرداد ساعت 9 صبح با نیت زیارت حرم و شرکت در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) پیاده روی خود را به سمت تهران آغاز کرد.

به گزارش ایسکانیوز، فرزاد ویسی هدف از این حرکت فرهنگی را تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل بیان کرد و افزود: به عشق زیارت حرم حضرت امام راهی شدم تا بیعتی دوباره با خمینی کبیر، رهبر معظم انقلاب و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی ببندم و ثابت کنم که نسل جوان نسلی سرشار از عشق و علاقه‌مندی به آن حضرت است.

ویسی در حالی که از شور و اشتیاق موج می زد، گفت: مسیر 650 کیلومتری را با عشق به امام و رهبری با پای پیاده طی می کنم تا در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) شرکت کنم و با تمام توان و وجود بگویم «لبیک یا خامنه‌ای».

او بیان کرد: هدفش از این ایثار و فداکاری این است که اهداف امام و آرمان‌های انقلابی ایشان را نشر کند تا به نسل جوان بفهماند که این انقلاب تا ابد زنده و پایدار است.

این دانشجو عنوان کرد: و این حس و عشق در من به وجود آمده تا با پای پیاده به حرم جان‌سوز بنیان‌گذار انقلاب بروم و درنظر دارم در طول مسیر به مزار شهدای گمنام بروم تا با آنان بیعت کنم و یاد و خاطره‌شان را زنده نگه‌دارم. ما در سایه سار آزادی و استقلالی که داریم مرهون ایثار و همت امام راحل‌مان هستیم.

20101

کد خبر: 648174

وب گردی

وب گردی