ادای احترام دکتر میرزاده به شهدای گمنام/افتتاح چند طرح عمرانی در واحد اراک

دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز وارد شهر اراک شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر میرزاده که به منظور شرکت در جلسه هیات امنای استان مرکزی و افتتاح چند پروژه عمرانی به اراک سفر کرده، صبح امروز وارد اراک شد.

دکتر میرزاده به همراه جمعی از معاونان و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی در بدو ورود با حضور در مزار شهدای گمنام واحد اراک، با آرمان های شهدای دفاع مقدس تجدید میثاق کرد.

گفتنی است دکتر میرزاده و هیأت همراه در ورود به اراک مورد استقبال جمعی از مسئولان استانی و دانشگاهی ازجمله دکتر علیرضا نظام آبادی رئیس واحد اراک، شکرالله حسن‌بیگی معاون استاندار و... قرار گرفت.

افتتاح ساختمان جدید دانشکده فنی مهندسی واحد اراک

ساختمان جدید دانشکده فنی مهندسی واحد اراک با حضور دکتر میرزاده افتتاح شد.

این ساختمان با بیش از 6هزار مترمربع زیربنا، دارای 4 طبقه است که شامل 34 کلاس درس، 19 اتاق اداری و 8 کارگاه است.

همچنین متراژ محوطه سازی شده این ساختمان، حدود 6هزار و 500 مترمربع است.

دانشکده داروسازی دانشگاه آزاد اسلامی اراک

همچنین دکتر میرزاده در ادام سفر خود به استان مرکزی، صبح امروز دانشکده داروسازی واحد اراک را افتتاح کرد.

براساس این گزارش، دانشکده داروسازی دانشگاه آزاد اسلامی اراک که صبح امروز پیش از برگزاری جلسه هیات امنای استان مرکزی افتتاح شد، دارای 6هزار و 200 مترمربع زیربنا، 4 طبقه، 7 کلاس، 27 اتاق اداری و 19 آزمایشگاه است.

گفتنی است فضای اطراف این دانشکده به متراژ 6هزار و 500 مترمربع محوطه سازی شده است.

کلنگ احداث شهرک شفا واحد اراک بر زمین زده شد

دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه بازدید از واحد اراک و افتتاح پروژه های عمرانی این واحد، کلنگ احداث شهرک شفا را بر زمین زد.

دکتر میرزاده در مراسم کلنگ زنی شهرک شفا گفت: شهرک های فناوری آزاد دارای کاربری های علمی، پژوهشی، صنفی و مسکونی بوده و با پارک های علم و فناوری که توسط وزارت علوم احداث می شود، متفاوت است.

او افزود: طرح شهرک های فناوری آزاد (شفا) طرحی خودکفا به شمار می رود. منابع لازم برای توسعه این شهرک ها از شهریه دانشجویان نبوده و درآمدهای حاصل از فعالیت های صنفی خدماتی صرف توسعه آن می شود.

دکتر میرزاده با تاکید بر اینکه یکی از کارهای اصلی دانشگاه آزاد اسلامی، فرآیند تبدیل علم به ثروت است، گفت: لازمه این کار، ایجاد شهرک های شفا است تا مراکز رشد و شرکت های دانش بنیان در آنجا مستقر شوند.

لازم به ذکر است شهرک شفا واحد اراک در زمینی به مساحت 5 هکتار احداث خواهد شد و مراحل طراحی و انتخاب مشاور جهت ساخت این شهرک انجام شده و عملیات احداث آن به زودی آغاز می شود.

مجتمع آزمایشگاهی زکریای رازی افتتاح شد

مجتمع آزمایشگاهی زکریای رازی، یکی دیگر از پروژه های عمرانی واحد اراک بود که صبح امروز توسط دکتر میرزاده به بهره برداری رسید.
این ساختمان با متراژ 3هزار و 874 مترمربع در 5 طبقه احداث شده است.
مجتمع آزمایشگاهی زکریای رازی دارای 36 آزمایشگاه و 4 اتاق اداری بوده و فضای محوطه سازی اطراف این ساختمان 7هزار مترمربع است.

20101

کد خبر: 648181

وب گردی

وب گردی