۲۵ درصد تخفیف بلیت قطار‌در ایام ماه مبارک رمضان

طبق اعلام روابط عمومی رجاء، از تاریخ ۱۸ خرداد تا ۱۱ تیرماه سال جاری، همه مسافران دارای سن بیش از ۶۰ سال، از تخفیف ۲۵ درصدی در بهای بلیت قطار بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از شرکت حمل و نقل ریلی رجاء، ‌‌از تاریخ ۱۸ خرداد لغایت ۱۱ تیرماه سال جاری، همه مسافران بالای ۶۰ سال از ۲۵ درصد تخفیف در تهیه بلیت قطارهای این شرکت بهره‌مند می‌شوند.

در طرح منزلت شرکت رجاء، با توجه به اتصال سیستم فروش بلیت قطار به سامانه‌‌ ثبت احوال کشور، با ارائه کد ملی و تاریخ تولد متقاضیان و بدون هرگونه روال اداری‌، بلیت قطار رجاء با ۲۵ درصد تخفیف صادر می‌شود.

هموطنان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص فهرست مراکز فروش، برنامه حرکت قطارها، بهای بلیت و از این قبیل می‌توانند با سامانه‌ی ارتباط با مشتریان رجا از طریق تلفن‌های ۱۵۳۹ (از تهران) و ۵۵۱۲۲۴۱۷-۰۲۱ (از شهرستان‌ها) تماس حاصل کنند.

سومین گروه بازنشستگان با قطارهای رجاء به مشهد مقدس اعزام می شوند‌

در ادامه اطلاعیه رجاء آمده است: سومین گروه بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی در سال ۱۳۹۵ در قالب «طرح کرامت» با قطار‌های شرکت حمل و نقل ریلی رجا به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

این گروه ۱۰۰ نفره روز سه شنبه ۱۰ خرداد به مشهد اعزام می‌شوند و روز پنجشنبه ۱۳ خرداد به تهران مراجعت می‌کنند.

اعزام کاروان‌های بازنشستگان تامین اجتماعی با مدیریت‌ این سازمان و با قطارهای رجاء که از شرکت های زیرمجموعه هلدینگ گردشگری تامین اجتماعی (هگتا) است انجام می‌شود.

401/601

کد خبر: 648367

وب گردی

وب گردی