شویان هدایت تیم ملی تالو را در دست  گرفت

نایب رییس بانوان ووشو ضمن اعلام خبر سرمربیگری شویان مربی چینی تالو گفت: نگاه مدیریتی یکسان و حضور مربیان چینی عامل موفقیت های ملی وبین المللی ووشو بوده است.

شهین نظری در ادامه به ایسکانیوز گفت: پیش از پایان هفته جاری شویان بعنوان سرمربی در اردوی آماده سازی تالو حضور خواهد یافت و نرگس احسانی نژاد مربی گیلکی بعنوان کمک او را یاری می دهد.
وی در ادامه به رزومه خوب ژنگ ینان سر مربی ساندا اشاره کرد و افزود: او علاوه بر ۸ سال سابقه قهرمانی در چین، از سال ۲۰۱۲ کارنامه موفقی در مربیگری داشته و شاگردان مدال آوری پرورش داده است.
نظری در ادامه از نکته سنجی و دقت نظر مربی چینی ساندا یاد کرد و گفت: ژنگ ینان از چهارم خرداد ماه در تهران حضور داشت و در اولین انتخابی تیم ملی آنالیز کاملی از هر ۱۲ اردو نشین بدست آورد و در اولین تمرین ملی پوشان نقاط ضعف و قوت هر یک را به آنها گوشتزد کرد.
وی یکی از رموز موفقیت ووشو را نگاه یکسان مدیریتی دانست و افزود: علینژاد رییس فدراسیون با داشتن نگاه برابر به هر دو بخش مردان و زنان، راه رشد بخش بانوان را هموار ساخته است.
نایب رییس بانوان فدراسیون ووشو تاکید کرد: تا زمان اعزام تیم ملی اردو نشینان در سه انتخابی درون اردویی شرکت خواهند کرد و پیروز دو میدان جواز حضور در رقابت های آسیایی را بدست خواهد آورد.
نظری از تلفیق نیرو های جوان و با سابقه در اردوی ساندا خبر داد و تصریح کرد: حضور جوانان جویای نام در کنار چهره های صاحب نام انگیزه خوبی در اردو بوجود آورده و پشتوانه سازی مثبتی را به همراه خواهد داشت.
وی در خاتمه گفت: انتخابی جوانان دختر اول تیر برگزار خواهد شد و از هفتم تیرماه نیز اردو ها در این رده سنی آغاز بکار خواهند کرد.

607/601

کد خبر: 648508

وب گردی

وب گردی