چه کسانی هیات رییسه شعب رسیدگی به اعتبارنامه منتخبان مجلس دهم  را تشکیل می دهند؟

در جریان تعیین اعضای هیات رییسه شعب رسیدگی به اعتبارنامه منتخبان مجلس دهم سخنگویان شعب مختلف اسامی اعضای هیات رییسه و نمایندگان در هیات های تحقیق و کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی را که روز گذشته انتخاب کرده بودند، قرائت کردند.

به گزارش ایسکانیوز، سخنگوهای شعب گزارشی از انتخاب اعضای هیات رییسه و اعضای هیات تحقیق و کمیسیون آیین نامه داخلی ارایه کردند.

شعبه یک:
براین اساس محمدقسیم عثمانی اسامی اعضای هیأت رئیسه شعبه یک اعتبارنامه را قرائت کرد و گفت: در اجرای مواد 27، 46 و 47 آیین نامه داخلی اولین جلسه بررسی اعتبارنامه ها در روز شنبه 8 خرداد ماه تشکیل شد ونسبت به تعیین اعضای هیأت رئیسه کمیسیون تحقیق اخذ رأی شد که به شرح زیر است.

محمدرضا تابش به عنوان رئیس با 17 رأی و همچنین صدیف بدری با 14 رأی و سیدکاظم دلخوش با 12 رأی به عنوان نواب اول و دوم هیأت رئیسه شعبه یک انتخاب شدند.


ناهید تاج‌الدین با 18 رأی و محمد محمودی با 10 رأی نیز به عنوان دبیران اول و دوم و محمدقسیم عثمانی با 11 رأی به عنوان سخنگوی شعبه یک انتخاب شدند.


سیدمهدی مقدسی با 14 رأی به عنوان عضو کمیسیون تحقیق و همچنین محمد خالدی با 13 رأی به عنوان عضو علی‌البدل و مهرداد بائوج لاهوتی با 13 رأی به عنوان عضو کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس از سوی شعبه یک تعیین شدند.

شعبه دو:

محمدباقر عبادی اسامی اعضای هیأت رئیسه شعبه دو بررسی اعتبارنامه را قرائت کرد و گفت: در اجرای مواد 27، 46 و 47 آیین نامه داخلی اولین جلسه بررسی اعتبارنامه ها در روز شنبه 8 خرداد ماه تشکیل شد ونسبت به تعیین اعضای هیأت رئیسه و کمیسیون تحقیق و آیین نامه داخلی اخذ رأی شد که به شرح زیر است.


کاظم جلالی با 15 رأی به عنوان رئیس، سیدهادی بهادری با 13 رأی و داوود محمدی با 12 رأی به عنوان نواب اول و دوم هیأت رئیسه شعبه 2 برگزیده شدند.


کرم علی اسدی با 19 رأی و محمد حسینی با 19 رأی به عنوان دبیران اول و دوم و محمدباقر عبادی با 8 رأی به عنوان سخنگوی شعبه 2 انتخاب شدند. همچنین محمد دهقان نقندر با 19 رأی و همچنین شهروز برزگر با 18 رأی به عنوان عضو علی‌البدل و محمدرضا پورابراهیمی با 11 رأی به عنوان اعضای کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس و کمیسیون تحقیق انتخاب شدند.

شعبه سه:

مصطفی ذوالقدر اسامی اعضای هیأت رئیسه شعبه سه بررسی اعتبارنامه را قرائت کرد و گفت: در اجرای مواد 27، 46 و 47 آیین نامه داخلی اولین جلسه بررسی اعتبارنامه ها در روز شنبه 8 خرداد ماه تشکیل شد ونسبت به تعیین اعضای هیأت رئیسه و کمیسیون تحقیق و آیین نامه داخلی اخذ رأی شد که به شرح زیر است.


اسدالله عباسی با 18 رأی به عنوان رئیس، نصرالله پژمان‌فر با 9 رأی و شادمهر کاظم‌زاده با 8 رأی به عنوان نواب اول و دوم هیأت رئیسه شعبه 3 برگزیده شدند.


عامر کعبی با 11 رأی و علی کاظمی با 10 رأی به عنوان دبیران اول و دوم و سیدمصطفی ذوالقدر به عنوان سخنگوی شعبه 3 انتخاب شدند. همچنین شکور پورحسینی با 16 رأی به عنوان عضو کمیسیون تحقیق و نصر الله پژمان فر با 10 رأی به عنوان عضو علی البدل این کمیسیون و عباس پاپی زاده با 10 رأی به عنوان عضو کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس انتخاب شدند.

شعبه چهار:

کمال الدین شهریاری نیز اسامی اعضای هیأت رئیسه شعبه چهار بررسی اعتبارنامه را قرائت کرد و گفت: در اجرای مواد 27، 46 و 47 آیین نامه داخلی اولین جلسه بررسی اعتبارنامه ها در روز شنبه 8 خرداد ماه تشکیل شد ونسبت به تعیین اعضای هیأت رئیسه و کمیسیون تحقیق و آیین نامه داخلی اخذ رأی شد که به شرح زیر است.


مصطفی کواکبیان با 10 رأی به عنوان رئیس، شمس الله شریعت نژاد با 14 رأی و محمود شکری با 8 رأی به عنوان نواب اول و دوم هیأت رئیسه شعبه چهار برگزیده شدند.


فاطمه سعیدی با 14 رأی و علی گل مرادی با 11 رأی به عنوان دبیران اول و دوم و کمال الدین شهریاری با 11 رأی به عنوان سخنگوی شعبه چهار انتخاب شدند. همچنین داریوش اسماعیلی با 12 رأی به عنوان عضو اصلی کمیسیون تحقیق و کمال الدین شهریاری با 10 رأی به عنوان عضو علی‌البدل کمیسیون تحقیق انتخاب شدند.


همچنین غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی با 11 رأی به عنوان عضو کمیسیون ایین نامه داخلی مجلس انتخاب شد.

شعبه پنج:


غلام محمد زارعی اسامی اعضای هیأت رئیسه شعبه پنج بررسی اعتبارنامه را قرائت کرد و گفت: در اجرای مواد 27، 46 و 47 آیین نامه داخلی اولین جلسه بررسی اعتبارنامه ها در روز شنبه 8 خرداد ماه تشکیل شد ونسبت به تعیین اعضای هیأت رئیسه و کمیسیون تحقیق و آیین نامه داخلی اخذ رأی شد که به شرح زیر است.


محسن کوهکن با 18 رأی به عنوان رئیس و همچنین سلمان خدادای با 16 رأی و هدایت الله خادمی با 13 رأی به عنوان نواب اول و دوم هیأت رئیسه شعبه پنج انتخاب شدند.


همچنین منصور مرادی با 18 رأی و مرتضی خاتمی با 11 رأی نیز به عنوان دبیران اول و دوم و غلام محمد زارعی با 9 رأی به عنوان سخنگوی و ابوالفضل ابوترابی با 12 رأی و علی بختیاری با 10 رأی به عنوان عضو علی‌البدل کمیسیون تحقیق مجلس از سوی شعبه پنج تعیین شدند.


همچنین انتخاب عضو کمیسیون آئین نامه داخلی به جلسه بعدی کمیسیون موکول شد.

شعبه شش:


هاجر چنارانی اسامی اعضای هیات رئیسه شعبه 6 را به شرح زیر قرائت کرد و گفت: هادی قوامی با 16 رأی به عنوان رئیس شعبه، جلیل مختار با 13 رأی به عنوان نایب رئیس اول شعبه، حمید گرمابی با 9 رأی به عنوان نایب رئیس دوم شعبه، ‌هاجر چنارانی با 7 رأی به عنوان سخنگوی شعبه، یحیی کمالی پور با 19 رأی به عنوان دبیر اول شعبه،‌ اقبال محمدیان با 17 رأی به عنوان دبیر دوم شعبه، محمد صادقی با 15 رأی به عنوان عضو اصلی کمیسیون تحقیق، جواد ساداتی نژاد با 14 رأی به عنوان عضو علی البدل کمیسیون تحقیق، رضا شیران خراسانی با 9 رأی به عنوان عضو کمیسیون تدوین و آیین نامه انتخاب شدند.

شعبه هفت :


محسن بیگلری اسامی اعضای هیات رئیسه شعبه 7 را قرائت کرد و ادامه داد: علیرضا محجوب با 10 رأی به عنوان رئیس شعبه، فرید موسوی با 14 رأی به عنوان نایب رئیس اول شعبه، همایون هاشمی با 13 رأی به عنوان نایب رئیس دوم شعبه، محسن بیگلری با 17 رأی به عنوان سخنگوی شعبه، شهاب نادری با 17 رأی به عنوان دبیر اول شعبه، نبی نظرجریبی با 15 رأی به عنوان دبیر دوم شعبه، مهدی شیخ با 15 رأی به عنوان عضو اصلی کمیسیون تحقیق، الهیار ملکشاهی با 12 رأی به عنوان عضو علی البدل کمیسیون تحقیق، محمود عزیزی با 18 رأی به عنوان عضو کمیسیون تدوین و آیین نامه انتخاب شدند.

شعبه هشت:


فاطمه ذوالقدر اسامی اعضای هیات رئیسه شعبه 8 را نیز اعلام کرد و اظهار داشت:‌ غلامرضا تاجگردون با 11 رأی به عنوان رئیس شعبه،‌ رحیم زارع با 18 رأی به عنوان نایب رئیس اول شعبه،‌ جلال محمودزاده با 10 رأی به عنوان نایب رئیس دوم شعبه،‌ فاطمه ذوالقدر با 9 رأی به عنوان سخنگوی شعبه،‌ مهدی فرشادان با 15 رأی به عنوان دبیر اول شعبه،‌ محمد فیضی با 13 رأی به عنوان دبیر دوم شعبه،‌ بهرام پارسایی با 13 رأی به عنوان عضو اصلی کمیسیون تحقیق، نادر قاضی پور با 10 رأی به عنوان عضو علی البدل کمیسیون تحقیق، محمدعلی وکیلی با 14 رأی به عنوان عضو کمیسیون تدوین و آیین نامه انتخاب شدند.

شعبه نهم :


قلی الله قلی زاده اسامی اعضای هیات رئیسه شعبه 9 را را قرائت کرد و اظهار داشت: حسن سلیمانی با 17 رأی به عنوان رئیس شعبه، قاسم احمدی لاشکی با 11 رأی به عنوان نایب رئیس اول شعبه، یوناتن بت کلیا با 9 رأی به عنوان نایب رئیس دوم شعبه، قلی الله قلی زاده با 7 رأی به عنوان سخنگوی شعبه، معصومه آقاپور با 13 رأی به عنوان دبیر اول شعبه، عبدالله رضیان با 11 رأی به عنوان دبیر دوم شعبه، فرهاد تجری با 12 رأی به عنوان عضو اصلی کمیسیون تحقیق، رضا علیزاده با 11 رأی به عنوان عضو علی البدل کمیسیون تحقیق، عزت الله یوسفیان ملا با 16 رأی به عنوان عضو کمیسیون تدوین و آیین نامه انتخاب شدند.

شعبه دهم :


هادی شوشتری نیز اسامی اعضای هیات رئیسه شعبه 10 را به شرح زیر قرائت کرد: علاالدین بروجردی با 13 رأی به عنوان رئیس شعبه، حسن نوروزی با 11 رأی به عنوان نایب رئیس اول شعبه، علی نجفی با 11 رأی به عنوان نایب رئیس دوم شعبه، هادی شوشتری با 6 رأی به عنوان سخنگوی شعبه، محمد امین فر با 19 رأی به عنوان دبیر اول شعبه، میرحمایت میرزاده با 16 رأی به عنوان دبیر دوم شعبه، حسین رضازاده با 18 رأی به عنوان عضو اصلی کمیسیون تحقیق، حسن نوروزی با 12 رأی به عنوان عضو علی البدل کمیسیون تحقیق، علیرضا رحیمی با 18 رأی به عنوان عضو کمیسیون تدوین و آیین نامه انتخاب شدند.

شبعه یازدهم:

سکینه الماسی هیأت رئیسه شعبه یازده بررسی اعتبارنامه را قرائت کرد و گفت: بهروز نعمتی به عنوان رئیس به اتفاق آراء و همچنین عباس گودرزی با 10 رأی و عدل هاشمی پور با 7 رأی به عنوان نواب اول و دوم هیأت رئیسه شعبه یازده انتخاب شدند.

همچنین رضا کریمی با 9 رأی و محمدرضا منصوری با 8 رأی به عنوان دبیران اول و دوم و سکینه الماسی با 8 رأی به عنوان سخنگوی شعبه یازده انتخاب شدند.

همچنین محمد علی پورمختار با 13 رأی به عنوان عضو اصلی کمیسیون تحقیق و همچنین محمدرضا منصوری با 12 رأی به عنوان عضو علی‌البدل و محمد مهدی مفتح به اتفاق آراء به عنوان عضو کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس از سوی شعبه یازده تعیین شدند.

شعبه دوازدهم:

محمد خدابخشی اعضای هیأت رئیسه شعبه دوازده بررسی اعتبارنامه را قرائت کرد و گفت: جهانبخش محبی نیا با 12 رأی به عنوان رئیس و همچنین محمد وحدتی با 12 رأی و سیدصادق طباطبایی نژاد با 11 رأی به عنوان نواب اول و دوم هیأت رئیسه شعبه دوازده انتخاب شدند.

همچنین؛ زهرا سعیدی با 10 رأی و یوسف داوودی با 10 رأی نیز به عنوان دبیران اول و دوم و محمد خدابخشی با 10 رأی به عنوان سخنگوی شعبه دوازده انتخاب شدند.

همچنین؛ سید ابوالفضل موسوی با 13 رأی به عنوان عضو اصلی کمیسیون تحقیق و همچنین جلیل رحیمی جهان آبادی با 11 رأی به عنوان عضو علی‌البدل کمیسیون تحقیق و شهبازحسن‌پور‌بیگلری با 11 رأی به عنوان عضوکمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس از سوی شعبه دوازده تعیین شدند.

شعبه سیزدهم:

سید حسن حسینی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 9 خرداد) مجلس دهم شورای اسلامی اسامی اعضای هیأت رئیسه شعبه سیزده بررسی اعتبارنامه را قرائت کرد و گفت: در اجرای مواد 27، 46 و 47 آیین نامه داخلی اولین جلسه بررسی اعتبارنامه ها در روز شنبه 8 خرداد ماه تشکیل شد و نسبت به تعیین اعضای هیأت رئیسه و کمیسیون تحقیق و آیین نامه داخلی اخذ رأی شد که به شرح زیر است:

سید جواد حسینی کیا با 9 رأی به عنوان رئیس، اصغر مسعودی با 16 رأی نایب رئیس اول و ضیاء الله اعزازی ملکی با 10 رأی به عنوان نایب رئیس دوم انتخاب شدند.

براین اساس سید حسن حسینی با 9 رأی به عنوان سخنگو، علی رستمیان با 13 رأی و سمیه محمودی با 12 رأی به عنوان دبیر اول و دبیر دوم شعبه انتخاب شد و محمد کاظمی با 13 رأی عضو اصلی کمیسیون تحقیق و سید محسن علوی با 12 رأی به عنوان عضو علی‌البدل و غلامرضا کاتب نیز با 12 رأی به عنوان عضو کمیسیون آئین نامه داخلی مجلس انتخاب شدند.

شعبه چهاردهم:

خدیجه ربیعی داعضای هیأت رئیسه شعبه چهارده بررسی اعتبارنامه را قرائت کرد و گفت: اکبر رنجبرزاده با 9 رأی به عنوان رئیس، محمد جواد کولیوند با 9 رأی و پروانه مافی با 9 رأی به عنوان نایب رئیس اول و نایب رئیس دوم شعبه انتخاب شدند.

براین اساس خدیجه ربیعی با 7 رأی به عنوان سخنگو، رسول خضری با 16 رأی و حسین هاشمی با 14 رأی به عنوان دبیر اول و دبیر دوم شعبه انتخاب شدند.

همچنین پروانه مافی با 11 رأی عضو اصلی کمیسیون تحقیق و احمد صفری با 11 رأی به عنوان عضو علی‌البدل کمیسیون تحقیق و علی اصغر یوسف نژاد با 12 رأی به عنوان عضو کمیسیون آئین نامه داخلی مجلس انتخاب شدند.

شعبه پانزدهم:

امیر خجسته اعضای هیأت رئیسه شعبه پانزده بررسی اعتبارنامه را قرائت کرد و گفت: احمد امیرآبادی فراهانی با 11 رأی به عنوان رئیس، سیدحسین افضلی با 8 رأی و اکبر ترکی با 8 رأی به عنوان نواب اول و نواب دوم و امیر خجسته با 9 رأی به عنوان سخنگوی شعبه 15 انتخاب شدند.

همچنین احمد بیگدلی با 13 رأی و قاسم صائبی با 13 رأی به عنوان دبیر اول و دبیر دوم شعبه پانزدهم از سوی اعضا برگزیده شدند.

همچنین محمدجوادجمالی با 11 رأی به عنوان عضو اصلی و بهمن طاهرخانی با 6 رأی به عنوان عضو علی‌البدل کمیسیون تحقیق و علی اکبری با 7 رأی به عنوان عضو کمیسیون آیین‌نامه داخلی مجلس انتخاب شدند.

203/201

کد خبر: 648659

وب گردی

وب گردی