وام نوسازی بانک مسکن در بافت‌های فرسوده

رئیس اداره عمران و بهسازی شهری گفت: مبلغ وام این تسهیلات ویژه ۴۰ میلیون تومان و در سایر شهرهای استان ۳۰ میلیون تومان برای همه واحدها است.

به گزارش اییسکانیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمدرضا قرائی - رئیس اداره عمران و بهسازی شهری گفت: واگذاری این تسهیلات در استان همدان فقط به شهرهای همدان –ملایر – نهاوند – اسدآباد- تویسرکان –بهار –رزن – کبودر آهنگ – فامنین – لالجین و جورقان تعلق می‌گیرد.

رئیس اداره عمران و بهسازی شهری در خصوص جزئیات ۳۰۰۰ فقره سهمیه وام گفت: این تسهیلات توسط بانک مسکن با دو سال دوره مشارکت و ده سال فروش اقساطی انجام می‌پذیرد.

قرائی افزود: مبلغ وام این تسهیلات ویژه در شهر همدان ۴۰ میلیون تومان و در سایر شهرهای استان ۳۰ میلیون تومان برای همه واحدها است.

وی بیان کرد: متقاضیان می‌توانند جهت ثبت نام با در دست داشتن مدارک مورد نیاز و به منظور تشکیل پرونده در سامانه به آدرس facility.udrc.ir به اداره کل راه و شهرسازی استان همدان مراجعه نمایند.

وی گفت: متقاضیان باید با هماهنگی اداره مذکور نسبت به ثبت نام در سامانه و اخذ کد رهگیری اقدام کرده و با توجه به امتیاز کسب شده اولویت‌بندی شده و در نوبت خود به بانک مسکن جهت اخذ تسهیلات معرفی می‌شوند.

قرائی در پایان افزود: با توجه به محدود بودن تعداد سهمیه استان همدان متقاضیانی که سریع تر اقدام به مراجعه و ثبت نام نمایند در اولویت اخذ وام قرار خواهند گرفت.

401/601

کد خبر: 648673

وب گردی

وب گردی