کارگاه بین المللی تئوری و عملی فرمولاسیون محصولات کازمتیک در واحد علوم دارویی

با همکاری دانشگاه فرارا ایتالیا (دانشکده علوم و تکنولوژی زیستی) و دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم دارویی اولین کارگاه بین المللی تئوری و عملی فرمولاسیون محصولات کازمتیک برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، صبح امروز اولین کارگاه بین المللی تئوری و عملی فرمولاسیون محصولات کازمتیک ویژه تولید کنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی و مسولین فنی داروخانه ها در واحد علوم دارویی آغاز به کار کرد.

این کارگاه با استقبال بسیار خوب مسیولین فنی شرکت های دارویی و آرایشی بهداشتی در دو روز برگزار می شود که در بخش تئوری شرکت کنندگان با مفاهیم محصولات مراقبت از مو و در بخش عملی با اجرای فرمولاسیون 3 شوینده و یک امولسیون، اجرای فرمولاسیون 2 محلول و 2 امولسیون آشنا می شوند.

لازم به ذکر است شرکت کنندگان در این کارگاه پس از گذراندن دوره قادر به انجام set-up و تولید محصولات مورد بحث در مقیاس صنعتی خواهند بود و بین المللی از دانشگاه فرارا ایتالیا ارائه و اسامی برای دوره های بعد ذخیره خواهد شد.

مدرسین این دوره پروفسور حسین صدقی زاده، دارای دکتری داروسازی، متخصص علوم کازمتیک از دانشگاه فرارا و دکتر حمیدرضا احمدی، دارای مدرک PhD بیوشیمی بالینی و فارماکولوژی و دانشجوی PhD کازمتیک دانشگاه فرارا و استادیار واحد علوم دارویی و مرکز تحقیقات آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو هستند.

20101

کد خبر: 648744

وب گردی

وب گردی