اولین کنفرانس بین المللی مدیریت نوین در افق 1404 در دانشگاه تربیت مدرس

دکتر ابراهیم حلاجیان به عنوان سخنران برتر اولین کنفرانس بین المللی مدیریت نوین در افق 1404 برنده تندیس و لوح سپاس این کنفرانس شد.

به گزارش ایسکانیوز، در پی برگزاری اولین کنفرانس بین المللی مدیریت نوین در افق 1404 به میزبانی دانشگاه تربیت مدرس و با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق برگزار شد، دکتر ابراهیم حلاجیان رییس واحد تهران شرق به عنوان سخنران برگزیده انتخاب شد و با اهدای لوح سپاس از او تقدیر شد.

در پایان روز اول همایش دکتر مهدی باغبان دبیر اجرای این کنفرانس طی گزارش به حاضرین از استقبال تعداد کثیری از دانشگاه ها و ارگان های مختلف دولتی و غیردولتی از جمله دانشگاه تهران ، تربیت مدرس ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق ،شهداری تهران ، شهرداری مشهد ، وزارت نفت و غیره خبر داد که در این کنفرانس با ارائه بیش از 800 عنوان مقاله حضور داشته اند.

در ادامه نیز دکتر هادی همتیان دبیر علمی همایش طی سخنانی به معرفی محورهای همایش پرداخت و ضمن تشکر از تمامی شرکت کنندگان این کنفرانس ابراز امیدواری کرد تا در آینده نیز این کنفرانس تداوم پیدا کند و تا رسیدن به سال 1404 بتوان از نتایج علمی این چنین کنفرانس های در جهت رسیدن به اهداف تعیین شده جمهوری اسلامی ایران 1404 بهره برد.

لازم به ذکر است که دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق دانشگاه تربیت مدرس و پژوهشکده دولت اسلامی از برگزارکنندگان اصلی این کنفرانس بین المللی بودند که در بخش دیگری از مراسم دکتر ناصر فخاری رییس پژوهشکده دولت آزاد اسلامی و عضو شورای سیاست گذاری این کنفرانس نیز ضمن تشکر ویژه و قدردانی از زحمات و مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق بر لزوم همکاری های فی ما بین تاکید کرد.

در پایان مراسم از دکتر ابراهیم حلاجیان رییس واحد تهران شرق و دکتر رضا کیاکجوری معاون پژوهش و فناوری واحد تهران شرق نیز به پاس همکاری های علمی با اهدای لوح سپاس و تندیس کنفرانس قدردانی شد.

20101

کد خبر: 648745

وب گردی

وب گردی