هلال احمر در کاهش حوادث مثمرثمر است

جمعیت هلال احمر نقش تاثیرگذاری در کاهش خسارات احتمالی جانی و مالی به مردم دارد.

آرام حلیم در بازدید از پایگاه امداد و نجات جاده ای هلال احمر، از نزدیک در جریان مشکلات، اقدامات و فعالیت های این پایگاه در مواقع بحرانی و حوادث جاده ای قرار گرفت :وی در این بازدید ضمن آشنایی با عوامل امدادی از امکانات موجود در این پایگاه نیز دیدن کرد.

حلیم گفت: نگاه به هلال احمر یک نگاه مردمی است که حضور جوانان در این نهاد باعث شده که در فعالیت های خود خوب بدرخشند.

او با اشاره به اینکه هر لحظه باید آمادگی کاملی برای مقابله با بحران داشته باشیم گفت: در این زمینه جمعیت هلال احمر نقش تاثیرگذاری در کاهش خسارات احتمالی جانی و مالی به مردم دارد.

حلیم برنامه ریزی برای هدایت جوانان در امور بشردوستانه از جمله خدمات هلال احمر را اقدامی شایسته دانست و از مسوولان هلال احمر خواست در سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل برای جذب بیشتر داوطلبان و آموزش های تخصصی آنها برنامه ریزی های مناسبی داشته باشند.

فرماندار بیله سواردر جریان این بازدید قول پیگیری، روشنایی محل استقرار پایگاه امداد و نجات جاده ای و تسطیح و آسفالت حیاط منتهی به ساختمان و گاز رسانی به پایگاه امدادی را داد.

گفتنی است پایگاه ساختمان امداد و نجات جاده ای شهید رحیم خانزاده هلال احمر تنها پایگاه امداد نجات جاده ای مسیر بیله سوار به شهرستان مغان است و جزو دو پایگاه جاده ای شهرستان بیله سوار است، که در صورت بروز حادثه امداد رسانی می کند.

کد خبر: 648810

وب گردی

وب گردی