«مسابقه ادبی داستان کوتاه‌نویسی صادق هدایت» فراخوان داد

با فرا رسیدن پانزدهمین دوره «مسابقه ادبی داستان کوتاه‌نویسی صادق هدایت»، علاقه‌مندان می‌توانند از ایران و خارج از کشور، داستان‌های خود را طبق مقررات مسابقه ارسال کنند.

به گزارش ایسکانیوز، در این مسابقه هر نویسنده می‌تواند یک داستان کوتاه و بِکر خود را بفرستد. موضوع داستان‌ها آزاد است و آخرین فرصت ارسال آثار اول آبان ماه قید شده است.

به چهار نفر نویسنده بهترین داستان‌ها، جوایزی اهدا می‌شود.

مقررات شرکت در این مسابقه به شرح زیر است:

- هر نویسنده می‌تواند فقط یک داستان کوتاهِ منتشر نشده‌ی خود را برای شرکت در مسابقه ارسال کند.

- داستان ارسالی نباید از هزار کلمه کمتر و از چهار هزار کلمه بیشتر باشد و به 2 روش قابل ارسال است:

الف) ارسال به ایمیل دفتر هدایت jahangirhedayat@gmail.com

ب) ارسال به صندوق پستی 365-19585 به نام دفترهدایت. داستان‌هایی که به طریق پستی ارسال می‌شوند، لازم است بریک روی صفحه به صورت تایپ شده و در چهار نسخه فرستاده شوند.

- نویسندگانی که در این مسابقه شرکت می‌کنند، لازم است توجه فرمایند تا تعیین برندگان و نیز انتخاب داستان‌ها برای چاپ در مجموعه آثار برگزیده از درج داستان ارسالی خود در کتاب‌ها، نشریات و سایت‌های اینترنتی و یا ارسال برای مسابقه داستان نویسی دیگر خودداری کنند. در غیر این صورت داستان فرستاده شده در مسابقه شرکت داده نمی‌شود.

- ارسال داستان برای این مسابقه به این معنی است که نویسنده در صورت انتخاب، رضایت خود را برای چاپ داستان ارسالی در مجموعه داستان‌های برگزیده اعلام داشته است. دفتر هدایت مجاز به ویرایش داستان‌ها است. داستان‌های ارسالی مسترد نخواهد شد.

- داستانک، داستان بدون عنوان یا نام نویسنده و یا با نام مستعار نویسنده مطلقا پذیرفته نمی‌شود.

- مهلت ارسال آثار تا سی‌ام مهرماه سال جاری است. داستان‌های برتر و اسامی برندگان و اهدای جوائز در مراسم بهمن ماه 1395 اعلام می‌شود. جوایز برندگان خارج از کشور به نماینده آنها اهداء خواهد شد.

- کلیه علاقه‌مندان و فارسی زبانان از کشورهای همسایه و دیگر کشورها می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

بر اساس این فراخوان، نام داوران در مراسم پایانی اعلام خواهد شد و به داستان‌های برگزیده به انتخاب هیئت داوران تندیس صادق هدایت یا لوح تقدیر اهداء می‌شود. همچنین دفتر صادق هدایت با همکاری مؤسسات ادبی خارج از کشور، مجموعه بهترین داستان‌های مسابقه را در خارج از کشور چاپ و منتشر می‌کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با دفتر هدایت :22556607 یا ایمیل : jahangirhedayat@gmail.com تماس بگیرند.

502502

کد خبر: 648996

وب گردی

وب گردی