10 تا 12 خرداد، زمان تحویل آثار به نخستین جشنواره کشوری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز زمان دریافت آثار نخستین جشنواره کشوری نشریات دانشجویی را 10 تا 12 خرداد جاری اعلام کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از آنا، محمد نریمانی‌راد در این باره به خبرنگار خبرگزاری آنا گفت: برگزاری جشنواره‌ها برای واحدهای دانشگاهی به عنوان کار ماندگار فرهنگی ثبت می‌شود و در این راستا استان آذربایجان شرقی امسال میزبان جشنواره نشریات دانشجویی سراسر کشور است.

وی ادامه داد: زمان شرکت و ثبت نام در جشنواره تا 10 خرداد تمدید شده است و همه مجلات علمی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و الکترونیکی دانشجویی دانشگاه­‌ها می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

نریمانی تصریح کرد: تاکنون 825 نفر در این جشنواره شرکت کرده که امید می‌رود حضور فعال‌تر و چشمگیرتر نشریات را در جشنواره نشریات دانشجویی شاهد باشیم.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز گفت: تاریخ دریافت آثار استان‌های: فارس، آذربایجان غربی، اردبیل، البرز، کرمان، سمنان، قزوین، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد، سیستان و بلوچستان، یزد و قم ، 10 خرداد، استان‌های: تهران، چهارمحال و بختیاری، ایلام، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان و واحد مستقل علوم و تحقیقات تهران 11 خرداد و استان‌های: لرستان، کرمانشاه، گلستان، گیلان، اصفهان، بوشهر، مازندران، مرکزی، همدان، آذربایجان شرقی، هرمزگان و واحد مستقل نجف آباد، 12 خرداد جاری در محل دبیرخانه این جشنواره در معاونت دانشجویی، فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز است.

وی افزود: این جشنواره در چهار بخش: نشریات، آثار برتر ، مقالات برتر و بخش ویژه نشریات الکترونیک است و ثبت‌نام از طریق سایت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس: farhangi.iau.ir صورت می‌گیرد و هرگونه اطلاع‌رسانی به داوطلبان از طریق همین سایت خواهد بود.

نخستین جشنواره کشوری نشریات دانشجویی در بازه زمانی مهر و آبان سال­ جاری همراه با برپایی نمایشگاه و برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز برگزار می‌شود.

20101

کد خبر: 649064

وب گردی

وب گردی