ماجرای تیراندازی به مدیرکل سازمان جنگل ها و مراتع کشور با روایت های مختلفی همراه شده است.

به گزارش ایسکانیوز؛ پس از انتشار خبری مبنی بر شیلک گلوله به سمت یکی از مدیران سازمان جنگل ها، روابط عمومی سازمان جنگل‌ها با اشاره به اینکه حادثه مصدومیت مدیرکل این سازمان بر اثر اصابت گلوله را تکذیب نمی‌کنیم، اعلام کرد: در حال حاضر نمی‌توانیم خبری در مورد جزئیات این حادثه ارائه دهیم. موضوع در حال بررسی است و به محض روشن شدن جزئیات حادثه رسانه‌ها را در جریان آن قرار می‌دهیم.

پی از ان معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران با بیان اینکه براساس اظهارات شاهد حادثه، سوءقصدی به مدیرکل امور اداری سازمان جنگل ها و مراتع کشور صورت نگرفته است به ایرنا گفت: شواهد حاکی ازشلیک گلوله به خود (خودزنی) است.

محسن همدانی شامگاه دوشنبه گفت: فرد حادثه دیده فضل الله کولانی مدیرکل امور اداری ، رفاه و پشتیبانی سازمان جنگل ها و مراتع کشور است.

وی با اشاره به اظهارات راننده خودرو فرد مضروب گفت: نامبرده در مسیر شمال به جنوب بزرگراه مدرس با یک دستگاه خودرو پژو پرشیا در حال حرکت بوده که به راننده خود دستور توقف می دهد. فرد مضروب پس از توقف خودرو به سمت صندوق عقب رفته و با سلاح گرم خود زنی می کند. شخص مضروب به سرعت به بیمارستان آبان منتقل شده که وضعیت وی وخیم گزارش شده است.

۲۰۲۰

کد خبر: 649127

وب گردی

وب گردی