تشکر دانشجویان و استادان دانشگاه آزاد ارومیه از رئیس جمهوری

رئیس جمهوری امروز مورد استقبال دانشجویان استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه قرار گرفت.

به گزارش ایسکانیوز، با توجه به موقعیت دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه که مابین فرودگاه بین المللی ارومیه و ورودی کلانشهر ارومیه قرار گرفته، دانشجویان استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه که از ساعت‌ها قبل در انتظار ورود رئیس جمهوری و استقبال از وی درمقابل این دانشگاه تجمع کرده بودند، هنگام عبور وی از این مسیر با استقبالی گرم و صمیمی مقدم او را گلباران کردند و سپس با سرویس هایی که از قبل آماده شده بود راهی ورزشگاه تختی ارومیه شدند.

علت تشکر آنها از دولت تدبیر و امید، افزایش 216 رشته کارشناسی ارشد و 34 رشته در مقطع دکتری تخصصی در دانشگاه آزاد اسلامی این استان بود.

این اولین سفر حجت الاسلام روحانی به آذربایجان غربی به‌عنوان رئیس جمهور است.

بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت، محمود واعظی وزیر ارتباطات، حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی، محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهوری، مسعود سلطانی فر رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، حجت الاسلام شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، حمید چیتچیان وزیر نیرو، محمود علوی وزیر اطلاعات، علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش، حجت الاسلام مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهوری و معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست رئیس جمهوری را در این سفر همراهی می کنند.

دیدار با علما، ایثارگران و برگزیدگان، شرکت در نشست توسعه و سرمایه گذاران، شرکت در جلسه شورای اداری و بازدید و افتتاح چند پروژه از جمله پتروشیمی مهاباد، حضور در اجتماع مردم مهاباد و نشست خبری از جمله برنامه های سفر 2 روزه دکتر روحانی به استان آذربایجان غربی است.

در جریان سفر رئیس جمهوری به این استان 341 طرح عمرانی و اقتصادی با بیش از 20 هزار و 790 میلیارد ریال سرمایه گذاری افتتاح می شود.

در این سفر، 57 طرح عمرانی با پنج هزار و 770 میلیارد ریال اعتبار و 284 طرح اقتصادی نیز 15 هزار و 20 میلیارد ریال بهره برداری می شود که این میزان طرح در این شرایط سخت اقتصادی و محدودیت اعتبارات، برای استان رقم خوبی است و در توسعه و ترقی استان تاثیرگذار خواهد بود.

استان آذربایجان غربی با 17 شهرستان سه میلیون و 322 هزار نفر جمعیت دارد.

آذربایجان غربی با داشتن قابلیت های ویژه اقتصادی و طبیعی از جمله در بخش های معدن، کشاورزی، میراث فرهنگی و گردشگری هنوز از برخی محرومیت ها و توسعه نیافتگی رنج می برد و جذب سرمایه برای اجرای پروژه های مهم زیربنایی و اقتصادی از نیازهای اساسی این استان است.

20101

کد خبر: 649131

وب گردی

وب گردی