اقبال شاکری : انتقاد از افزایش آسیب های اجتماعی در پیاده‌راه ۱۷ شهریور

رییس کمیته عمران شورای شهر تهران گفت: در پیاده‌راه ۱۷ شهریور بسیاری از مغازه ها متروکه شده است و قهوه خانه ها و خانه های مجردی افزایش داشته است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از مهر، اقبال شاکری در جلسه علنی شورای شهر تهران در جلسه علنی این هفته شورای شهر تهران با اشاره به بازدیدی که از پیاده راه ۱۷ شهریور داشت، گفت: از محور ۱۷ شهریور بازدید داشتم ضمن تشکر از شهرداری تهران برای ساماندهی صورت گرفته، آنجا آسیب اجتماعی وجود دارد. در آنجا اطلاعیه هایی برای منزل و اتاق مجردی زده شده است، همچنین چایخانه هایی در این مسیر ایجاد شده و بعضی از مغازه ها در حال فروش سرقفلی هستند. به نظرم تصمیم خوبی گرفته شود و دسترسی مردم را به این منطقه باز کنیم.

او ادامه داد: دیروز دولت یکی از مفاد قانون تجارت را ابلاغ کرد که هیچ فردی نمی تواند بیش از دو شرکت عضو هیات مدیره باشد اداره مجامع شهرداری تهران گزارشی از اعمال این قانون در شهرداری تهران ابلاغ کنند.

شاکری با اشاره به نطق پیش از دستور یکی از اعضای شورای شهر تهران گفت: ضمن اینکه به اظهار نظر نمایندگان برای بیان گفته ها احترام می گذاریم، تند کردن، افراطی کردن و سیاسی کردن شورای شهر به ضرر همین شهروندان است این را به این وادی نبریم که از حق مدیریت و نظارت خودداری کرده و درگیر بحث های افراطی شویم.

20103

کد خبر: 649293

وب گردی

وب گردی