انتقاد از بوی بد فاضلاب و پشه در شهر ری

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران گفت: پشه و بوی فاضلاب در شهر ری بیداد می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، ابوالفضل قناعتی در جلسه علنی شورای شهر تهران با اشاره به مشکلات مرکز درمانی و آب و فاضلاب شهر ری گفت: نمی‌‌‌دانم این وسط باید هزینه آب و فاضلاب را از خبرنگاران بگیریم، از شهرداری بگیریم، اعضای شورا بگیریم یا آبفا. در آنجا مشکلات زیادی برای درپوش‌های فاضلاب و پشه وجود دارد.

او ادامه داد: در خیابان هلال‌احمر بعد از میدان هادی ساعی، محل زندگی خانواده‌ها مشکلات زیادی دارد و آنجا هم فاضلاب سرپوش ندارد؛ اینجا به شهرداری بر‌می‌گردد و شهرداری باید این قسمت را درست کند. همچنین فاضلابی که از این قسمت می‌رود، آب آن به مزارع سبزی جنوب شهر می‌رود.

قناعتی در ادامه با اشاره به پروژه ساماندهی برج طغرل گفت: مجموعه فرهنگی برج طغرل از سال ۸۶ شروع شده است. در شعار می‌گوییم بین جنوب و شمال فرق نمی‌گذاریم. دیروز در تپه‌های عباس‌آباد مجموعه فرهنگی افتتاح کرده‌اند که تشکر می‌کنیم اما چرا مجموعه فرهنگی برج طغرل با بالای ۸۰ میلیارد هزینه، تکمیل نمی‌شود. آنجا یک مدرسه گرفته‌اند و مجموعه را ناقص گذاشته‌اند که محل تجمع معتادان شده است.

او با ارائه درخواستی گفت: در سال ۹۴، ۱۵ میلیارد و در سال ۹۵ هم ۶ میلیارد تومان اعتبار محقق شده است؛ همانطور که ما در اتوبان ارتش ۱۰ پل روی هم می‌زنیم، پل تقی آباد را هم درست کنیم.

به گفته قناعتی، قطار در ایستگاه شهرری توقف می‌‌کند اما اجازه سوار و یا پیاده شدن مردم را نمی‌دهند؛ نمی‌دانم چرا راه‌آهن در این موضوع همکاری نمی‌کند.

20103

کد خبر: 649313

وب گردی

وب گردی