سلطانی فر: از ابتدای تاریخ ایران تاکنون بیشترین هتل‌ را می‌سازیم

معاون رئیس جمهور عنوان کرد: تعداد هتل‌هایی که از ابتدا تا ۸ سال دیگر ساخته شده و خواهد شد از تعداد کل هتل‌های ۴ و ۵ ستاره ساخته شده در ایران از ابتدای تاریخ تاکنون بیشتر خواهد بود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از تسنیم، مسعود سلطانی فر - معاوم رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری در جدیدترین یادداشت فضای مجازی خود گفت: هر روز که می‌گذرد فکر می‌کنم روز پرکاری را پشت سر گذاشته ام تا اینکه روز دیگری فرا می‌رسد و پرکارتر از روزهای قبلی هستم.

روز دوشنبه 10 خرداد از آن روزهای شلوغ بود، در یک روز دو سفر استانی داشتم به استانهای کردستان و آذربایجان غربی. برای افتتاح دو هتل سه و پنج ستاره در شهرستان بانه، از طریق سنندج عازم بانه شدیم.

هتل 3 ستاره زانا 2800 متر زیربنا و هتل 5 ستاره لاله 17500 متر زیر بنا دارد. با افتتاح این دو هتل 380 تخت به ظرفیت اقامتی کشور افزوده شد. این دو هتل توسط بخش خصوصی ساخته شده است. بانه اکنون به قطب گردشگری تجاری در غرب کشور تبدیل شده است.

از بانه زمینی عازم سردشت شدیم و از سردشت با هلی کوپتر به ارومیه عزیمت کردیم. در ارومیه 3 پروژه در دستور کار قرار داشت. مراسم به صورت ویدئو کنفرانس در حضور رئیس جمهور اجرا شد. در آذربایجان غربی دو هتل افتتاح شد و عملیات اجرایی یک کمپ گردشگری آغاز شد.

هتل 5 ستاره آنا ارومیه در 27 هزار متر زیربنا در 21 طبقه توسط بخش خصوصی ساخته شده است. هتل 3 ستاره آتا نیز در سلماس افتتاح شد و عملیات اجرایی، کمپ گردشگری شاهین دژ آغاز شد.

آخر وقت نیز در جلسه شورای اداری استان به ریاست رییس جمهور شرکت کردم. روز پرکاری بود ولی خوشحالم که در یک روز 4 هتل افتتاح شده است.

در جریان گزارش مختصری که هنگام برگزاری ویدئو کنفرانس به رییس جمهور دادم آقای دکتر روحانی از اقدامات انجام شده در بخش گردشگری تشکر کرد. من گفتم تعداد هتل‌هایی که از ابتدا تا پایان 8 سال دوران ریاست جمهوری دکتر روحانی ساخته شده و خواهد شد از تعداد کل هتل‌های 4 و 5 ستاره ساخته شده در ایران از ابتدای تاریخ تاکنون بیشتر خواهد بود!

20103

کد خبر: 649595

وب گردی

وب گردی