معرفی نسخه جدید خودروی BMV در ژاپن

واحد ژاپنی ب ام و بیش از هر قسمت دیگری مراسم گرامیداشت برگزار کرده و حالا پس از معرفی نسخه های ویژه از خودروهای M6 و سری 7 تقسیم گرفته که نسخه جدیدی ازi8  موسوم به celebration را عرضه نماید.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از سازمان خبری خودرو، این جشن هاب متعدد با عرضه 20 دستگاه از خودروهای ویژهcelebration i8 جشن گرفته میشود. این خودرو دارای رنگ بدنه ویژه ای با تزئینات سفارشی است در واقع از لحاظ رنگ بندی celebration را می توان مشابه نمونه های رونمایی شده در نمایشگاه ژنو دانست. علاوه بر این خودروی لوکس فوق دارای رینگ های سبک آلیاژی W شکل به اندازه 20 اینچ و تزئینات آلومینیومی و خاکستری بدنه اشاره کرد.

در قسمت داخلی کابین نیز از روکش و تودوزی دو رنگ صندلی ها، تزئینات الیاف کربنی، کمربندهای خاکستری، اهرم دنده سرامیکی و زیر پایی های جدید استفاده شده است.

وضعیت موتوری celebration i8 بدون تغییر باقی مانده و این محصول همچنان دارای یک موتور 1.5 لیتری توربو دوقلوی سه سیلندر، یک موتور الکتریکی و بسته باتری لیتیومی است که جمعا توان آن را به 263 کیلو وات می رساند و شتاب صفر تا صد 4.2 ثانیه ای را فراهم می کند. تنها 20 نمونه از این خودرو تولید شده که هرکدام 197945 دلار قیمت دارند.

601/401

کد خبر: 649868

وب گردی

وب گردی