رحیمیان: خبرنگاران خارجی به جای بدرقه نظام، بدرقه تاریخ را به جهانیان مخابره کردند

تولیت آستان مقدس مسجد جمکران گفت: در زمان رحلت امام خبرنگاران خارجی به جای بدرقه نظام بدرقه تاریخ را به جهانیان مخابره کردند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسن رحیمیان تولیت آستان مقدس مسجد جمکران در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران با اشاره به 27 سال سخنان مفصل مقام معظم رهبری در تبیین شخصیت امام راحل اظهار داشت: امروز رهبر معظم انقلاب عصاره شخصیت امام را در سه کلمه مؤمن، متعبد و انقلابی خلاصه کردند.

وی با اشاره به خاطراتش از امام راحل گفت: ایمان امام و باورشان به همه حقایق دین و یکایک آیات قرآن کریم ، حقایق وحی و تدبیر در قرآن کم نظیر و بی‌نظیر بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان تأکید کرد: امام راحل همواره با جرأت مدعی بودند که ملت ایران و توده‌های میلیونی کشورمان بهتر از ملت حجاز در عصر پیامبر و مردم کوفه و عراق در عصر امام علی(ع) و امام حسین(ع) بودند.

وی با اشاره به وصیت امام راحل که همواره به دو نکته مهم و اساسی مردم و اطمینان آنان به انقلاب و اسلام تاکید می‌کردند، متذکر شد: ایشان همواره می‌دانستند که پس از خود خدمتگزاری برای ملت ایران خواهند داشت و کمتر از 24 ساعت رهبری مشخص خواهد شد و هیچ گونه خلائی برای ملت ایران در جهت رهبری رخ نخواهد داد و پیش بینی امام راحل در کمتر از 24 ساعت محقق شد.

تولیت آستان مقدس مسجد جمکران با اشاره به زمان رحلت امام راحل اظهار کرد: در آن مقطع زمانی صدها خبرنگار از سراسر دنیا برای مخابره این اتفاق به ایران سرازیر شدند و با القاهات خود پیش بینی می‌کردند که با رحلت امام نظام از بین خواهد رفت و با دوربین خود بدرقه نظام را نشان خواهند داد.

وی اضافه کرد: اما با آمدن به میهن اسلامی به جای بدرقه نظام بزرگترین بدرقه تاریخ را به دنیا مخابره کردند و دنیا شاهد بود که کمتر از 24 ساعت رهبری نظام اسلامی مشخص شد و امروز کشورمان به عنوان یک ابرقدرت در دنیا متجلی شده است.

حجت‌الاسلام رحیمیان با بیان اینکه امروزه دنیای استکبار در عرصه‌های مختلف در تقابل با ما در حال ستیز است تصریح کرد: ما در تمامی عرصه‌ها شاهد بودیم که پیروز صحنه همچنان ایران بوده و ناکام این عرصه در جنگ تحمیلی و فتنه 88 دشمنانمان بودند و امروز فتنه‌ای دیگر به نام داعش و گروهک‌های تکفیری در صحنه بین‌المللی خودنمایی می‌کند.

تولیت آستان مقدس مسجد جمکران با اشاره به حضور این گروهک‌های تروریستی در کشورهای منطقه خاطر نشان کرد: امروز 80 کشور همپیمان با دشمنان ما در سوریه هستند تا پایگاه مقاومت را متلاشی سازند اما اراده جمهوری اسلامی بر اراده و سرمایه گذاری دشمنان موفق خواهد بود.

202/201

کد خبر: 650030

وب گردی

وب گردی