تلاش ستاد عمره دانشگاهیان برای اعزام دانشجویان شاهد و ایثارگر و نخبه به عتبات

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: به صورت جدی به دنبال این هستیم تا بتوانیم دانشجویان نخبه و دانشجویانی که از خانواده شهدا و ایثارگران هستند را به عتبات عالیات اعزام کنیم و در این رابطه هرکاری بتوانیم انجام می‌دهیم.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از فارس، حجت‌الاسلام فقیهی رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در رابطه با این سوال که آیا ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان برنامه‌ای برای اعزام دانشجویان نخبه، کم‌بضاعت و دانشجویان خانواده شهدا و ایثارگران به عتبات عالیات دارد، گفت: تلاش‌هایی در این رابطه داشتیم و مذاکراتی هم صورت گرفته است، اخیراً هم در مشهد که حضور داشتیم جلساتی برگزار و این بحث مطرح شد، اما متأسفانه هنوز پاسخی به ما داده نشده است.

او ادامه داد: ما به صورت جدی به دنبال این هستیم تا بتوانیم دانشجویان نخبه و دانشجویانی که از خانواده شهدا و ایثارگران هستند را به عتبات عالیات اعزام کنیم و در این رابطه هرکاری بتوانیم انجام می‌دهیم.

فقیهی در ادامه گفت: اعزام دانشجویان خانواده شهدا و ایثارگران و دانشجویان نخبه نیاز به همراهی و همکاری نهادهای مختلفی دارد و نیاز است آنها به ما کمک کنند.

او گفت: در این رابطه مذاکراتی با برخی نهادها صورت گرفته که امیدواریم بتوانیم زودتر به نتیجه برسیم و شاهد اعزام این دانشجویان به عتبات عالیات باشیم.

20104

کد خبر: 650147

وب گردی

وب گردی