مرد ژله‌ای که بود؟

حکم اعدام متجاوز به نوامیس مردم که به «مرد ژله‌ای» معروف شده بود صبح امروز (16 خرداد) در شیراز به اجرا درآمد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان، این تبهکار به نام‌ امین-د معروف به مرد ژله‌ای به اتهام فسادفی‌الارض و ایجاد ناامنی در شیراز در محل ارتکاب جرم مرد ژله‌ای در بلوار دولت شیراز با حضور جمع کثیری از مردم شیراز اجرا شد.

اقدامات مجرمانه مرد ژله‌ای به صورت ورود به عنف منازل شهروندان شیراز و ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم در ابعاد وسیع و گسترده باعث ارعاب و وحشت مردم شده بود که پس از شناسایی و دستگیری و در دادگاه انقلاب اسلامی شیراز محاکمه شد.
این گزارش حاکی است این تبهکار در هفتم شهریورماه سال گذشته دستگیر و با توجه به حساسیت موضوع، پرونده وی به صورت ویژه رسیدگی و به اعدام در ملاء عام محکوم شد که پس از طی شدن تشریفات قانونی و تایید حکم در شعبه 11 دیوانعالی کشور صبح امروز در مقابل دیدگان مردم مومن شیراز و جمعی از شکات وی به اجرا درآمد.

این فرد به اتهام افساد فی الارض و ایجاد ناامنی به طور گسترده در سطح شیراز از طریق ورود به عنف شبانه به منازل، تعداد زیادی از شهروندان و هتک حرمت نوامیس و تجاوز به اعدام محکوم شد.

شگرد کاری متهم که به مرد ژله ای معروف است به این گونه بود که از 12 شب تا 5.30 بامداد به صورت پنهانی وارد منازل مردم می‌شده و اعمال شوم خود را اجرا می‌کرده است که به گفته وی، 100 مورد ورود به منزل داشته است.

با اخذ فیلم دوربین مدار بسته یکی از شکات متهم با تطبیق آزمایش DNA و گروه خونی و دیگر آثار به جای مانده از صحنه جرم از جمله نمونه خون‌های اخذ شده در آزمایشگاه ژنتیک، این فرد شناسایی و در تاریخ هفتم شهریورماه سال 94 دستگیر می شود.

گفتنی است قرار بود اجرای حکم اعدام این دو تبهکار روز پنج شنبه گذشته اجرا شود که با توجه به تمهیدات امنیتی صبح امروز به اجرا درآمد.


105105

کد خبر: 650417

وب گردی

وب گردی