پرونده سوختگی نوزاد سه روزه به کجا رسید؟

دادستان عمومی و انقلاب صومعه سرا در ارتباط با آخرین وضعیت پرونده سوختگی یک نوزاد سه روزه در بیمارستان صومعه سرا گفت: با اعتراض پدر نوزاد به نظریه کمیسیون، پرونده به کمیسیون تخصصی ارسال شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان سید هاشم میرحسینی در ارتباط با آخرین وضعیت پرونده سوختگی یک نوزاد سه روزه در بیمارستان صومعه سرا اظهار کرد: پس از اعلام نظریه کمیسیون پزشکی در ارتباط با این پرونده و ابلاغ آن، پدر نوزاد به نظر کمیسیون اعتراض کرده است.

او ادامه داد: طی نامه‌ای پرونده را به کمیسیون تخصصی ارسال کرده‌ایم تا حکم اعتراض را بررسی کنند تا مشخص شود اعتراض وارد است یا خیر.

لازم به ذکر است دادستان عمومی و انقلاب صومعه‌سرا در 28 فروردین ماه سال جاری از اعلام نظریه کمیسیون پزشکی در ارتباط با پرونده سوختگی یک نوزاد سه روزه خبر داد و گفت: طبق نظریه کمیسیون پزشکی قصوری متوجه کادر درمانی بیمارستان صومعه سرا امام خمینی (ره) نیست که البته احراز این موضوع با مقام قضایی است، برای مشاهده مشروح این خبر اینجا کلیک کنید.

گفتنی است؛ اوایل اسفند ماه سال گذشته، یک نوزاد سه روزه در بیمارستان امام خمینی (ره) صومعه سرا که پس از به دنیا آمدن به دلیل ابتلا به زردی در دستگاه قرار داده شده بود دچار سوختگی شد، برای مشاهده جزئیات خبر اینجا کلیک کنید.

105105

کد خبر: 650645

وب گردی

وب گردی