56 قهوه‌خانه‌ و کافی‌شاپ به دلیل عرضه قلیان و نداشتن مجوز قانونی پلمب شد

دادستان عمومی و انقلاب استان مرکزی گفت:61 سفره‌خانه و کافی‌شاپ در سطح شهر اراک مورد بازرسی قرار گرفت که 46 سفره‎خانه به علت عرضه قلیان و نداشتن مجوز قانونی و 10 کافی‌شاپ نیز به دلیل نداشتن مجوز قانونی پلمب شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان طاهری دادستان عمومی و انقلاب استان مرکزی از استمرار جدی طرح جلوگیری از عرضه قلیان در اماکن عمومی خبر داد و گفت: اماکن عمومی از قبیل سفره‌خانه‌ها، رستوران‌ها و چایخانه‌ها مورد بازرسی قرار گرفت و در این راستا اماکن غیرمجازی که اقدام به عرضه قلیان کرده بودند پلمب شدند.

او با بیان اینکه اقدام دستگاه قضایی در استمرار اجرای این طرح نه تنها بر سلامت جسمی جوانان تأثیر دارد بلکه در سلامت فرهنگی و اجتماعی جامعه نیز موثر است، ادامه داد: 61 سفره‌خانه و کافی‌شاپ در سطح شهر اراک مورد بازرسی قرار گرفت و 46 سفره‎خانه به علت عرضه قلیان و نداشتن مجوز قانونی پلمپ شد، همچنین 10 کافی‌شاپ نیز به دلیل نداشتن مجوز قانونی پلمب شد.

دادستان عمومی و انقلاب استان مرکزی در پایان گفت: به طور کلی باید مسئولین و نهادهای ذی‌ربط در زمینه عدم توزیع قلیان پیگیر باشند، این در حالی است که دادستانی با مراکزی که اقدام به عرضه قلیان می‌کنند به صورت جدی برخورد می‌کند.

105105

کد خبر: 650706

وب گردی

وب گردی