فهرست بازیکنان خروجی روستوف منتشر شد/ سردار به روبین کازان می رود

سایت ورزش روسیه فهرست اسامی بازیکنان تیم‌های لیگ برتر این کشور که جدا خواهند شد را به صورت جداگانه همراه با نام تیم‌های احتمالی آینده آنها منتشر کرد.

به گزارش ایسکانیوز، سایت ورزش روسیه نام 5 بازیکن تیم روستوف و قربان بردیف، سرمربی ترکمنستانی را در فهرست جدا شده‌های این تیم قرار داد.

طبق فهرست سایت ورزش روسیه از تیم روستوف باستوس به تیم پورتوی پرتغال خواهد پیوست.کانگ از تیم ستاره سرخ بلگراد پیشنهاد دارد و روتنبرگ نیز با توجه به اتمام دوره قرضی بازی در تیم روستوف دوباره به دینامو مسکو باز می‌گردد.

موگیلوتس نیز وضعیت مشابه روتنبرگ دارد و به زنیت سن پطرزبورگ باز می‌گردد و سردار آزمون، مهاجم ایرانی تیم روستوف نیز به تیم روبین کازان خواهد رفت.

این سایت روسی همچنین نام قربان بردیف را در بالای فهرست اسامی جدا شده‌های تیم روستوف قرار داد، هر چند هنوز این باشگاه یا سرمربی ترکمنستانی به صورت رسمی خبر قطع همکاری را اعلام نکرده‌اند.

سردار آزمون، مهاجم ایرانی نیز پس از بازگشت به تیم روبین کازان سه وضعیت مختلف را پیش‌رو خواهد داشت. این احتمال وجود دارد که باشگاه روبین کازان بخواهد در یک سال پایانی قرارداد آزمون، این بازیکن را مورد استفاده قرار دهد. احتمال دوم پیشنهاد روستوف به روبین‌کازان برای انتقال قطعی آزمون در صورت باقی ماندن قربان بردیف است. سومین احتمال نیز مربوط به پیشنهادهای رسیده به باشگاه روبین کازان برای خرید سردار آزمون است.

604/602

کد خبر: 650712

وب گردی

وب گردی