دو هافبک دفاعی خارجی در آستانه پیوستن به تیم مشهدی

قائم مقام باشگاه پدیده گفت: با دو هافبک دفاعی خارجی توافق کردیم و اگر مشکلی به وجود نیاید آنها به تیم اضافه خواهند شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت باشگاه ورزشی پدیده خراسان، مجتبی سرآسیایی در خصوص فعالیت تیم فوتبال پدیده در فصل نقل و انتقالات لیگ شانزدهم گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته و صحبت‌هایی که با رضا مهاجری، سرمربی پدیده داشتیم تصمیم گرفتیم تا در ابتدای بازار نقل و انتقالات، بازیکنان اصلی فصل گذشته خود را حفظ کنیم، البته که بازیکنان جداشده از پدیده نیز زحمات زیادی برای نماینده خراسان کشیدند که باید از آنها تشکر ویژه‌ای داشته‌ باشم.

وی ادامه داد: طبق تصمیمات اتخاذشده، تاکنون با بازیکنانی مثل روشنگر، ناصحی، شاکری، یوسفی، احمدی، مرادمند، گرامی، عباسیان، جعفری، علی‌مردانی، مهربان و ... تمدید کرده‌ایم.

سرآسیایی در خصوص ادامه روند فعالیت پدیده در فصل نقل و انتقالات خاطرنشان کرد: به دنبال بستن هر چه سریع‌تر تیم خود هستیم تا بتوانیم با آغاز به موقع تمرینات زمان را از دست ندهیم. در همین رابطه با 2 هافبک دفاعی خارجی صاحب کارنامه نیز صحبت‌های خوبی داشته‌ایم و می‌توان این 2 بازیکن را به پدیده نزدیک دانست. می‌دانیم فصلی مهم در پیش است و باید هواداران فوتبال خراسان و پدیده را شاد کنیم.

قائم‌مقام باشگاه پدیده تاکید کرد: در بحث نقل و انتقالات و جذب بازیکن از دیگر تیم‌ها نیز تاکنون از عملکرد خود راضی هستیم و توانسته‌ایم بازیکنانی مثل فرزاد زامهران که سابقه حضور در پدیده را هم داشته‌ است به خدمت بگیریم. همچنین بازیکنانی مثل منصوری، خذیراوی، حسینی و ... نیز به پدیده پیوسته‌اند.

604/601

کد خبر: 650716

وب گردی

وب گردی