جلالی:در مورد انتخاب رئیس مرکز پژوهش ها گفته‌ام هر چه صلاح می‌دانند اقدام کنند

رئیس مرکز پژوهش های مجلس با اشاره به اینکه هیئت امنا برای ریاست آتی این مرکز تصمیم گیری خواهد کرد، گفت:تاکنون جلسه ای با هیئت رئیسه مجلس در مورد ریاست مرکز پژوهش ها نداشته ام و نامه ای در مورد انتخاب رئیس مرکز پژوهش ها به شخصی ننوشته ام؛ اما با برخی دوستان که بحث شد، گفته‌ام هر چه صلاح می‌دانند اقدام کنند.

به گزارش ایسکانیوز، کاظم جلالی در حاشیه نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، در جمع خبرنگاران در خصوص رئیس آتی مرکز پژوهش ها گفت: رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی توسط هیئت امنای این مرکز تعیین می شود که شامل هیئت رئیسه مجلس است.

جلالی ادامه داد: من 4سال ریاست مرکز پژوهش ها را بر عهده داشته ام و در این سمت باقی خواهم ماند تا در مورد انتخاب رئیس این مرکز تصمیم گیری شود.

وی گفت: با توجه فضای کلی مجلس، چهره های جدیدی برای ریاست مرکز پژوهش ها وجود دارد و در آینده نزدیک در مورد آن تصمیم گیری خواهد شد. البته تصور کلی من این است که این تصمیم گیری کمی دیرتر صورت خواهد گرفت.

وی در ادامه گفت: نام آقای عارف زیبنده ریاست مرکز پژوهش های مجلس است و اگر تصمیم هیئت رئیسه مجلس انتخاب ایشان باشد از هم اکنون برای آقای عارف آرزوی موفقیت می کنم.

جلالی گفت: تاکنون جلسه ای با هیئت رئیسه مجلس در مورد ریاست مرکز پژوهش ها نداشته ام و تاکنون نامه ای به در مورد انتخاب رئیس مرکز پژوهش ها به شخصی ننوشته ام؛ اما با برخی دوستان که بحث شد، گفته‌ام هر چه صلاح می‌دانند اقدام کنند.

202/201

کد خبر: 650800

وب گردی

وب گردی