دور تازه برنامه «هزار صدا» با تمرکز روی موسیقی اصیل ایرانی روز پنج شنبه 20 خرداد ماه به داوری «محمدعلی بهمنی»، «مجید درخشانی» و «عبدالحسین مختاباد» در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، دور تازه برنامه «هزار صدا» بامدیریت و اجرای «آرش نصیری» با تمرکز روی موسیقی اصیل ایرانی روز پنج شنبه 20 خرداد در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.

داوران این بخش از برنامه «محمدعلی بهمنی»، «مجید درخشانی» و «عبدالحسین مختاباد» خواهند بود.

«آرش نصیری» پیرامون این برنامه در ابتدا گفت: دراین دوره از مسابقات «هزارصدا» چهارگروه موسیقی اصیل ایرانی با حداقل 4 و حداکثر 9 عضو، مدت ده دقیقه فرصت دارند تا آثار خود را در قالب ساز، آواز و تصنیف به اجرا درآورند.

وی ادامه داد: سپس آثار هنرمندان با حضور سه کارشناس نامی حوزه موسیقی و تماشاگران با رویکرد کارگروهی، اجرای مناسب، تصنیف خلاقانه بررسی و داوری می شود و گروه برگزیده برای حضور به دور بعدی این مسابقات معرفی خواهد شد.

گفتنی است که در این برنامه «اشکان کمانگری» خواننده جوان و شناخته شده موسیقی اصیل ایرانی به عنوان خواننده مهمان به اجرای تصنیف و آواز می پردازد.

علاقه مندان برای حضور دراین برنامه می توانند به فرهنگسرای ارسباران به نشانی خیابان شریعتی، سید خندان، خیابان جلفا مراجعه و یا با شماره تلفن های 20-22872818 تماس بگیرند.

502502

کد خبر: 650803

وب گردی

وب گردی