همراهی با دولت برای برون رفت از رکود و بیکاری

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران با اشاره به موضوع اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری تصریح کرد: همراهی با دولت برای برون رفت از رکود و بیکاری امری اجتناب ناپذیر است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، سیدشهاب الدین چاوشی به انتخابات باشکوه هفتم اسفندماه سال 94 اشاره کرد و گفت: نتیجه انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی پیام‌هایی به همراه داشت که در ابعاد مختلف قابل تحلیل است.

او افزود: امیدواریم امید ایجاد شده در انتخابات شوراها و دوره آتی ریاست جمهوری نیز با همین شکوه و سلامت وجود داشته باشد.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران با اشاره به موضوع اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری ادامه داد: همراهی با دولت برای برون رفت از رکود و بیکاری امری اجتناب ناپذیر است.

چاوشی گفت: در حال حاضر دغدغه‌های مهمی در شرایط عمومی کشور داریم که در راس مطالبات و برنامه‌ریزیها قرار دارد.

او ادامه داد: با وجود تاکیدات مقام معظم رهبری بر اتحاد دولت و ملت، عده‌ای علاقمندند امید به وجود آمده در جامعه را به هم بزنند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با تاکید بر اینکه لازم است مسئولان به تبیین دستاوردهای دولت بپردازند گفت: "برجام" نتایج مهمی به همراه داشت و توانست معادلات دشمن را به هم بزند.

چاوشی افزود: آمریکایی‌ها از گذشته تاکنون با ایران بدعهدی داشته‌اند و دولت اصراری بر نشان دادن خوش قولی آمریکا ندارد اما دولت یازدهم توانست اتحاد میان اروپا و آمریکا را شکسته و جایگاه بین‌المللی بیابد.

او در بخش دیگری از سخنانش از فرمانداران خواست تا تعامل خوبی با نمایندگان مجلس برقرار کنند و گفت: این ارتباط نباد تحت الشعاع سایر مسایل قرار بگیرد.

معاون استاندار به اهمیت حضور فرمانداران در نمازهای جمعه و ارتباط با مقامات قضایی شهرستان‌ها اشاره کرد و گفت:‌ لازم است برای وحدت و همدلی تلاش شود و از ایجاد جامعه دو قطبی پرهیز شود.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، چاوشی از فرمانداران خواست تا استانداری را در جریان اقدامات و انتصابهای خود قرار دهند و افزود: تغییر معاونان فرمانداریها با هماهنگی استانداری انجام شود.

20103

کد خبر: 650817

وب گردی

وب گردی