تعامل مجلس با دولت در اجرای برجام

عضو فراکسیون ولایت مجلس شورای اسلامی گفت:انتخاب ریاست مجلس نشان داد که دو فراکسیون امید و ولایت وجوه مشترک زیادی دارند .این درحالی است که در انتخاب دیگر اعضای هیات رییسه مجلس مسائلی غیر از آرایش سیاسی دخیل بود .

به گزارش ایسکانیوز به نقل از آستان، سید حسین نقوی حسینی ادامه داد:در انتخاب نواب رییس و دیگر ارکان هیات رییسه سه موضوع دخالت داشت اول مساله قومیت ها بود. مساله دوم میزان لابی گری افراد است برخی نامزدها برای جلب آرای نمایندگان مصر می شوند. سومین مساله هم منطقه گرایی است به طوری که یک منطقه مثلا کردنشین یک باره تصمیم می گیرند به یک نفر رای بدهند .

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ترکیب فعلی هیات رییسه مجلس با ثبات نخواهد بود.ازآنجایی که جایگاه نمایندگان سیاسی است لذا مجلس باید با آرایش سیاسی حرکت کند .

نقوی حسینی درباره تعامل دولت و مجلس خاطرنشان کرد:مناسبات مجلس و دولت در ادامه مجلس نهم مناسبات خوبی خواهد بود چراکه ما مسائل مهمی در کشور داریم که برای حل آن راهی جز تعامل این دو قوه وجود ندارد بنابراین من فکر می کنم مجلس دهم تعامل مثبتی با دولت داشته باشد به دلیل اینکه در عرصه بین المللی برجام را داریم و در عرصه داخلی مشکلات اقتصادی که برای حل این مشکلات تعامل مجلس و دولت ضروری است.

202/201

کد خبر: 650997

وب گردی

وب گردی