میزان بدهی‌های دولت به شهرداری به تفکیک سال مشخص شود

نایب رئیس شورای شهر تهران پیشنهاد داد میزان دقیق بدهی‌های دولت‌ها به شهرداری به تفکیک سال مشخص و میزان بدهی سایر دستگاه‌ها به شهرداری نیز به لیست قبلی افزوده شود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از تسنیم، مرتضی طلایی در جریان موضوع میزان بدهی دولت به شهرداری تهران و در پی درگیری لفظی دو عضو شورای شهر گفت: اگر اعضای شورا مایلند در این خصوص بحث و جدل داشته باشند می‌توانیم موضوعات را در جلسات بعدی ادامه دهیم اما در عین حال پیشنهاداتی برای روشن شدن میزان بدهی دولت به شهرداری و همچنین بدهی به پیمانکاران داریم.

او افزود: پیشنهاد می‌کنیم میزان بدهی‌ها به تفکیک سال مشخص و همچنین بدهی سایر دستگاه‌ها نیز به این لیست اضافه شود و با هماهنگی سازمان حسابرسی پیگیری وصول مطالبات ادامه یابد.

نایب رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: بهتر است کارگروه مشترک شورا که پیش از این برای پیگیری مطالبات شهرداری از دولت ایجاد شده بود جلسه‌ای با دولت برگزار کند تا راهکارهای تهاتر و تعامل در این زمینه تعیین شود.

او همچنین گفت: میزان بدهی شهرداری به دیگر دستگاه‌ها نیز باید به تفکیک مشخص شود زیرا دولت نیز مدعی است تاکنون 600 میلیارد تومان به شهرداری اعتبارات ارائه کرده که باید تکلیف آن مشخص شود.

در نهایت پیشنهاد شد متن گزارش میزان بدهی‌های دولت به شهرداری به تمامی اعضای شورا ارائه شود تا آنها نظرات خود را در این خصوص ارائه کنند.

20103

کد خبر: 651175

وب گردی

وب گردی