4 تن مواد غذایی فاسد در اردبیل توقیف شد/ کشف سوله جعل برند شرکت‌های معتبر مواد غذایی

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از کشف یک سوله بزرگ که به جعل برند شرکت‌های معتبر و دستکاری در تاریخ مصرف مواد غذایی اقدام می‌کردند، خبر داد و اعلام کرد: محل مزبور پلمب شده، 3 تن و 800 کیلو مواد غذایی فاسد توقیف و متهم پرونده بازداشت شده است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان ناصر عتباتی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل با بیان اینکه از هفته گذشته با طراحی اکیپ‌های متعدد به سرپرستی نمایندگان قضایی دادستان و با حضور مدیران و مسئولان متولی نظارت بر واحدهای صنفی به ویژه مواد غذایی شروع شده است، گفت: بالغ بر 60 واحد صنفی عمده در حوزه تأمین مواد گوشتی و پروتئینی، بازرسی و با واحدهای صنفی متخلف برخورد لازم صورت گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از تشکیل ده فقره پرونده کیفری از طریق تهدید بهداشت عمومی و توزیع مواد غذایی ناسالم خبر داد.

عتباتی در ادامه از کشف یک سوله بزرگ که به جعل برند شرکت‌های معتبر و دست کاری در تاریخ مصرف مواد غذایی اقدام می‌کردند خبر داد و اعلام کرد که محل مزبور پلمب شده و 3 تن و 800 کیلو مواد غذایی فاسد توقیف و متهم پرونده بازداشت شده است.

او به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی اشاره کرد و گفت: دادستانی اردبیل با اتخاذ رویکرد پیشگیری از وقوع جرم، تذکر لسانی، امر به معروف و نهی از منکر در خصوص مبارزه با پدیده بد پوششی و بی حجابی در سطح شهر اشاره کرد و افزود: به نیروی انتظامی دستورات لازم در جهت برخورد با افرادی که با تجری و جسورانه مبادرت به هنجارشکنی از قبیل ایجاد مزاحمت به نوامیس مردم، آلودگی صوتی، بد حجابی و بد پوششی رفتارهای پر خطر و رانندگی منجر به سلب آرامش و آسایش عمومی می گردد صادر شده است.

عتباتی همچنین با تبریک حلول ماه مبارک رمضان اعلام کرد:هماهنگی های لازم با پلیس اطلاعات و امنیت و مدیریت نظارت بر اماکن عمومی جهت کنترل فعالیتهای کلی رستورانها و اغذیه فروشی ها در ماه مبارک رمضان به عمل آمده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل با تذکر جدی به آن دسته از افرادی که بدون توجه بر حرمت ماه مبارک رمضان و جایگاه معنوی اردبیل اقدام به تظاهر به روزه خواری می نمایند بر عزم جدی دادسرا در برخورد با این جرائم تأکید کرد.

105105

کد خبر: 651242

وب گردی

وب گردی