مجلس دهم چند قطبی است؟

نماینده مردم ساری در رابطه با مجلس دهم گفت: به نظرم 2 قطبی نیست بلکه 5 قطبی است و امیدوارم بر اساس منافع ملی در مسیر خوبی به حرکت خود ادامه دهد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از آستان، علی‌اصغر یوسف نژاد که موفق شد کرسی دبیری هیئت ‌رئیسه مجلس را به دست آورد،گفت: ترکیب هیئت‌ رئیسه، ترکیبی خوب و منطقی است و نقطه نظرات جامعه که خواستار تغییر در دیدگاه و نگاه سیاسی و استفاده از ظرفیت و نظرات همه گروه‌های مجلس بود لحاظ شده است.

نماینده مردم ساری افزود: به نظرم مجلس دهم 2 قطبی نیست بلکه 5 قطبی است و امیدوارم بر اساس منافع ملی در مسیر خوبی به حرکت خود ادامه دهد.

این نماینده اصلاح‌طلب گفت: نامزدهایی که در هیئت رئیسه موقت بودند افراد شریفی هستند و حتی نمایندگانی که نامزد نشدند هم افراد بزرگی هستند. به نظر من کسی نماینده‌تر از دیگران نیست و اعضای هیئت‌ رئیسه با سایر نمایندگان فرقی ندارند.

یوسف نژاد در مقایسه هیئت ‌رئیسه دائم و موقت گفت: خوشبختانه تعداد بیشتری از فراکسیون امید در ترکیب هیئت ‌رئیسه دائم مجلس دهم به نسبت هیئت‌ رئیسه موقت قرار دارند و این نتیجه تصمیم فراکسیونی است.

نماینده دوره‌های پنجم و هشتم مجلس خاطرنشان کرد: نظر فراکسیون امید در این موفقیت بسیار موثر بوده ضمن اینکه توانمندی‌های شخصی نیز بی‌تأثیر نیست. البته مبنای آرای ما فراکسیونی است و از آنجایی‌که به اعتبار رأی فراکسیون امید رأی آورده‌ایم، از این به بعد هم پایه‌های دیدگاه‌های ما نظر فراکسیون امید است و تکروی نمی‌کنیم.

202/201

کد خبر: 651331

وب گردی

وب گردی