برگزاری بازارچه خیریه کمیته امداد در مترو

معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران ویژه برنامه های فرهنگی ماه مبارک رمضان را تشریح کرد و از برگزاری بازارچه خیریه در زیرگذر فرهنگی ایستگاه تئاتر شهر با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) خبر داد .

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، محمد صائبی با اشاره به برنامه های متنوع معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران در ایستگاه ها به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، گفت: امسال با همکاری موسسات خیریه طرح افطاری ساده همزمان با اذان در ایستگاه های مترو تهران برگزار می شود.

او افزود: طرح نسیم بهشت نیزجهت مشاوره دینی و پاسخگویی به شبهات دینی با حضور هشتاد مشاور مذهبی در 40 ایستگاه منتخب مترو برپا شده است که در این طرح همانند سال های گذشته روحانیون پاسخگوی سوالات مسافران در ایام ماه مبارک رمضان خواهند بود.

صائبی گفت: ارتباط چهره به چهره از مزیت های این مشاوره هاست و با دوره های آموزشی ویژه ای که برای این روحانیون در نظر گرفته شده ظرفیت بالایی برای مواجهه و پاسخگویی به افراد ایجاد شده است.

او در ادامه به فضاسازی ایستگاه های مترو برای ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: سال گذشته طرح "مراعات می کنیم" در ایستگاه های مترو انجام شد که با استقبال خوب شهروندان هم مواجه بود؛ امسال هم در همان راستا نصب کات استند با عنوان "ما روزه داریم" اجرایی شده است.

بنا براعلام روابط عمومی مترو تهران، معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه همچنین از برگزاری بازارچه خیریه در زیرگذر فرهنگی ایستگاه تئاتر شهر با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) و ادامه فعالیت بازارچه خیریه ایستگاه مترو شهدا خبر داد و گفت: نمایشگاه عکس با محوریت ماه رمضان و فروش کتب و ادعیه با قیمت مناسب از دیگر فعالیت های معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت مترو تهران در ایام ماه مبارک است.

20103

کد خبر: 651401

وب گردی

وب گردی