نصب 50 لانه برای زیست پرندگان شهری در پارک ساحلی آستانه‌اشرفیه

به دلیل تقارن سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی و روز جهانی تنوع زیستی، در راستای بخشنامه صلح و سلام و با هماهنگی اداره محیط زیست، دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستانه اشرفیه اقدام به نصب تعداد 50 لانه برای زیست پرندگان شهری در پارک ساحلی این شهرستان کرد.

به گزارش ایسکانیوز، پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی و دیگر مناسبت‌های اخیر با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستانه اشرفیه، نماینده مردم آستانه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمع کثیری از استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در این شهرستان برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستانه اشرفیه در حاشیه برگزاری این مراسم با تبریک سالروز تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی و با بیان پیشرو بودن این دانشگاه در برنامه‌های فرهنگی گفت: گسترش ورزش همگانی در جامعه، باعث نشاط و شادابی جامعه شده و یکی از برنامه‌های پیش بینی شده فرهنگی و ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی، اشاعه ورزش در جامعه به‌ویژه دانشجویان و نسل جوان است که می‌تواند به سلامت جامعه کمک کند.

مظاهر زمانی گفت: به دلیل تقارن سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی و روز جهانی تنوع زیستی، در راستای بخشنامه صلح و سلام و با هماهنگی اداره محیط زیست شهرستان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستانه اشرفیه اقدام به نصب تعداد 50 لانه برای زیست پرندگان شهری در پارک ساحلی این شهرستان کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستانه اشرفیه با تشکر از حضور و مشارکت همگانی اعضای هیات رئیسه، استادان، کارکنان و دانشجویان، شهروندان و خانواده آنان در این برنامه نشاط آور گفت: امنیت و آرامش امروز را باید مدیون خون شهدای عزیز بدانیم.

این مراسم که از حرم مطهر سلطان سید جلال الدین اشرف (ع) آستانه اشرفیه آغاز و تا گلزار شهدای گمنام این شهرستان ادامه پیدا کرد با اهدای گل و قرائت فاتحه برای شهدا به پایان رسید. به تعدادی از شرکت کنندگان در این مراسم پرنشاط به قید قرعه جوایز ارزنده‌ای اهدا شد.

20104

کد خبر: 651447

وب گردی

وب گردی