مهمان خاص در مهمانی جاده چالوس دستگیر شد / کشف مشروبات الکلی در باغ

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت: 13 خرداد ماه گزارشی به نیروی انتظامی مبنی بر اینکه در ویلایی در جاده چالوس پارتی برگزار شده ارسال می‌شود که ماموران نیروی انتظامی حسب وظیفه در محل حضور پیدا کرده و با تعدادی زن و مرد در این باغ مواجه می‌شوند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان، یکشنبه هفته جاری برخی رسانه‌ها خبری را مبنی بر دستگیری 12 دختر و 17 پسر در پارتی در یکی از باغات جاده چالوس منتشر کردند که مطابق ادعاهای مطرح شده در برخی رسانه‌ها در میان افراد دستگیر شده یک خانم بازیگر نیز حضور داشته است.

حاجی رضا شاکرمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز در تشریح جزئیات این اتفاق تصریح کرد: 13 خرداد ماه گزارشی مبنی بر اینکه در ویلایی در جاده چالوس پارتی برگزار شده به نیروی انتظامی این استان ارسال می‌شود.

وی افزود: ماموران نیروی انتظامی حسب وظیفه در محل حضور پیدا کرده و با تعدادی زن و مرد در این باغ مواجه می‌شوند، البته هیچگونه رقص و پایکوبی و عمل منافی عفت یا موضوعاتی که دلالت بر پارتی داشته باشد در این باغ مشاهده نمی‌شود.

شاکرمی ادامه داد: همچنین مقدار کمی مشروبات الکلی در این باغ کشف می‌شود که البته در دسترس افراد حاضر در باغ نیز نبوده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت: نیروی انتظامی برای تکمیل پرونده، این افراد را مورد بازجویی قرار می‌دهد و بر اساس بازجویی‌ها مشخص شد که حضور در این خانه به منزله برگزاری پارتی نبوده است و تعدادی از این افراد زن و شوهر هستند. بر این اساس اتهامی متوجه این افراد نشد و پس از بازجویی آزاد شدند.

او یادآور شد: البته صاحب باغ به دلیل وجود مشروبات الکلی در این باغ تحت تعقیب قرار گرفت و در حال حاضر با قرار کفالت آزاد است.

کد خبر: 651594

وب گردی

وب گردی