تغییرات مدیریتی سراغ HTC هم آمد

این موضوع که شرکت HTC مدتی است بحران مالی را تجربه می‌کند دیگر از دید عموم پنهان نیست و با توجه به این موضوع باید گفت احتمالا در این شرکت تایوانی پست سازمانی‌ای مهم‌تر از مدیر ارشد مالی برای بقای این سازمان وجود ندارد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از دیجی کالا، با این حال پیدا کردن فرد مناسب برای چنین پستی تقریبا دوسال زمان برد. اما بلاخره دیروز بود که این جستجو به شکل رسمی پایان یافت و پیتر شنمدیر ارشد مالی و سخنگوی این شرکت شد. شن فردی با سابقه است که در شرکت‌های دیگری چون Inotera Memories و HP هم کار کرده است. فردی که سابقا این پست را بر عهده داشت یعنی چیالین چانگ هم در شرکت HTC می‌ماند و امور مربوط به فروش را اداره خواهد کرد.

این تغییرات مدیریتی نشانه‌ای از تغییرات بزرگ و سرتاسری در امور کسب و کار این سازمان است؛ برنامه‌هایی که برای تغییر شرایط این شرکت برنامه ریزی شده‌اند. شرکت HTC در فصل اول مالی سال 2016 حدود 64 درصد کاهش درآمد نسبت به سال گذشته را تجربه کرد و در این بازه زمانی نزدیک به 150 میلیون دلار ضرر داد. با این حال با تلاش‌هایی که HTC در پروژه و کسب و کار واقعیت مجازی به خرج داده ممکن است شرایط در آینده برای این شرکت متفاوت باشد. شرایط HTC 10 هم در مجموع در بازار گوشی‌‌های هوشمند چندان بد نبوده و سیاست‌های مناسب‌تر بازاریابی می‌تواند شرایط این شرکت را تغییر دهد.

20104

کد خبر: 651662

وب گردی

وب گردی