عرضه کانسپت اس یو وی تمام الکتریکی مرسدس بنز

مرسدس اعلام کرده است که در نمایشگاه خودروی ۲۰۱۶ پاریس یک کانسپت اس یو وی تمام الکتریکی را عرضه خواهد کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه خبری اخبار خودرو، مرسدس بنز با چهار خودروی الکتریکی برای حمله به تسلا آماده میشود که دو نمونه شاسی بلند آن در راه است. اما قبل از آنکه این اتومبیل ها به نمایش در بیایند، مرسدس اعلام کرده است که در نمایشگاه خودروی ۲۰۱۶ پاریس یک کانسپت اس یو وی تمام الکتریکی را عرضه خواهد کرد.

گفته میشود این کانسپت شباهت زیادی با نسخه نهایی تولید انبوه خواهد داشت و وضعیت این خودرو از نظر چیدمان داخلی، فناوری ها و ابعاد را روشن میسازد. از آنجا که خودروهای الکتریکی بنز قرار نیست زودتر از ۲۰۱۹ روانه بازار شوند این کانسپت برای اولین بار طراحی جدید و منحصر به فردی که قرار است در اتومبیل های الکتریکی بنز به کار رود را مشخص میکند.

یکی از مقامات مرسدس بنز در مصاحبه با اتوکار گفته است : « ما با توجه به ویژگی خودروهای الکتریکی یک طراحی کاملا جدید را ارائه کرده ایم. » از آنجایی که تیم طراحی مرسدس هنوز در حال کار بر روی این طرح است تمایلی به انتشار جزییات بیشتر در خصوص نداشته اند. با این وجود قطعا آئرودینامیک نقش مهمی را در این طرح ایفا خواهد کرد و ممکن است با کانسپتی که مرسدس در نمایشگاه اخیر فرانکفورت رونمایی کرده ارتباط داشته باشد.

طبق نظر اتوکار این احتمال وجود دارد که مدل جدید فاقد جلوپنجره سنتی بنز باشد، دقیقا مشابه طراحی های بکار رفته در تسلا. اما این فقط حدس و گمان ماست. باید تا نمایشگاه پاریس منتظر بود.

401/602

کد خبر: 651756

وب گردی

وب گردی