بدپوششی با برخورد انتظامی، حل نمی شود

فرمانده انتظامی استان البرز برضرورت توجه بیشتر همه دستگاه‌ها به مقوله عفاف و حجاب تأکید کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "کامرانی صالح" در حاشیه برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب گفت: برای مقابله با معضل بدحجابی باید همه دستگاه ها وارد عمل شوند تا با هم افزایی فرهنگ صحیح پوشش اسلامی را در جامعه ترویج دهند.

او افزود: پوشش هر فرد یک مقوله فرهنگی است که ریشه در اعتقادات و نگرش وی دارد و تغییر این نگرش فرآیندی مستلزم زمان و آموزش است.

سردار کامرانی صالح گفت: بدپوششی مقوله ای نیست که با برخورد انتظامی به صورت ریشه‌ای اصلاح شود حتی ممکن است برخوردها گاهی نتیجه معکوس داشته باشند بنابراین برای مقابله با این معضل باید کار فرهنگی مستمر انجام داد.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان گفت: خانواده یکی از مهمترین ارکان رشد فرهنگی افراد است و برای نهادینه شدن فرهنگ صحیح حجاب باید روی خانواده و فرزندان از سنین پایین برنامه ریزی شود.

گفتنی است،همزمان با ایام ماه مبارک رمضان نمایشگاه عفاف و حجاب در پارک ایران زمین شهرستان کرج برپاشد؛ آشنایی با فرهنگ عفاف و حجاب، ارائه خدمات روانشناسی و مشاوره، اطلاع رسانی در خصوص آسیب های مواد مخدر، غرفه مخصوص کودکان و رادیو نمایشگاه از جمله برنامه های نمایشگاه عفاف و حجاب است.

نمایشگاه عفاف و حجاب که به همت معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان البرز برپا شده همه روزه تا روز یکشنبه هفته آینده از ساعت 17 الی 21 پذیرای عموم بازدیدکنندگان است.

105105

کد خبر: 651905

وب گردی

وب گردی