وقوع 591 مورد حادثه در هفته گذشته/2 هزار و 320 نفر آسیب دیدند

قائم مقام سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اعلام وقوع ۵۹۱ مورد حادثه در هفته گذشته، اعلام کرد: ۲۳۲۰ تن در حوادث هفته گذشته آسیب دیده و ۴۴۷ تن از حوادث نجات یافتند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، مرتضی سلیمی با اعلام این خبر، گفت: ۲۹۱ مورد از حوادث هفته گذشته جاده‌ای، ۴۲ مورد شهری، ۲۶ مورد کوهستان، ۱۶ مورد ساحلی، ۱۳ مورد آتش‌سوزی جنگل و مرتع، پنج مورد صنعتی و کارگاهی و مابقی مربوط به سایر حوادث بوده است.

او با اشاره به آسیب‌دیدگی ۲۳۲۰ تن در حوادث هفته گذشته، گفت: ۷۶۷ تن در حوادث جاده‌ای، ۹۲ تن در حوادث شهری، ۵۶ مورد در آتش‌سوزی جنگل، ۳۲ تن در سیل و آب‌گرفتگی، ۳۱ تن در حوادث ساحلی، ۳۰ تن در طوفان، ۲۶ تن در حوادث کوهستان، شش تن در حوادث صنعتی و کارگاهی و مابقی در سایر حوادث آسیب دیده‌اند.

قائم مقام سازمان امداد و نجات با اشاره به امدادرسانی به 1880 تن در حوادث هفته گذشته، افزود: بر این اساس به ۳۹۳ تن در حوادث جاده‌ای، ۸۰ تن در حوادث شهری، ۵۶ تن در حوادث آتش‌سوزی جنگل، ۳۲ تن در سیل و آب‌گرفتگی، ۳۰ تن در طوفان، ۲۷ تن در حوادث ساحل، ۲۵ تن در حوادث کوهستان، شش تن در حوادث صنعتی و کارگاهی و مابقی در سایر حوادث امدادرسانی لازم ارائه شد.

او با اشاره به اسکان اضطراری ۱۰۲ تن در حوادث هفته گذشته، ادامه داد: در مجموع در هفته گذشته 1621 تن مصدوم شدند که از این میان ۳۰۷ تن به مراکز درمانی منتقل و 1341 تن سرپایی درمان شده و در مجموع ۴۹۲ تن از حوادث نجات یافتند.

20106

کد خبر: 652094

وب گردی

وب گردی