با Apple Pay  اینترنتی خرید کنید

اوایل سال جاری میلادی بود که شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه بزودی اپل امکان استفاده از سرویس اپل پی برای خرید از وب سایت ها را در دسترس کاربران iOS قرار می دهد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از دیجیاتو، حالا وب سایت Digital Trends گزارش کرده که که اپل واقعا قصد دارد از چنین قابلیتی در نمایشگاه WWDC امسال رونمایی به عمل آورد.

گفته می شود از روز دوشنبه این هفته، می توان از اپل پی به عنوان جایگزینی برای پی پال (PayPal) استفاده نموده و از برخی فروشگاه های اینترنتی مشخص، خرید کرد. مثل تمام تراکنس های مالی انجام شده توسط اپل پی، کاربران باید توسط سنسور Touch ID تایید شوند. ضمناً هنوز مشخص نیست که از این قابلیت می توان روی دستگاه هایی که به سنسور اثرانگشت مجهز نیستند، مانند مک یا پی سی، استفاده نمود یا خیر.

با این حال چندی پیش شایعاتی به گوش رسید مبنی بر اینکه بزودی می توان از سنسور آیفون برای باز کردن قفل مک از طریق بلوتوث استفاده کرد، بنابراین چندان دور از ذهن نیست اگر پشتیبانی از خریدهای اینترنتی روی مرورگر مک نیز به سرویس اپل پی اضافه شود.

در حال حاضر، از سرویس اپل پی می توان در فروشگاه هایی مشخص یا برای خرید اپلیکیشن های شخص ثالث اپ استور استفاده نمود. گسترش دادن کارایی های اپل پی به مرورگر سافاری سبب خواهد شد تا مردم از دانلود اپلیکیشن اختصاصی در نظر گرفته شده برای آن بی نیاز شوند و روند جا به جایی پول با سرعت و سهولت بیشتری صورت گیرد.

20101

کد خبر: 652282

وب گردی

وب گردی