هشدار چمران به گردانندگان کانال جعلی شورای شهر تهران

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به نامگذاری کانالی به نام شورای شهر تهران گفت: در صورت عدم توقف اینگونه فعالیتها، پیگیری موضوع به مراجع ذیصلاح از جمله پلیس فتا ارجاع داده می شود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از مهر، مهدی چمران در آغاز دویست و شصت و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران درگذشت حمید سبزواری، پدر شعر انقلاب را به مردم انقلابی به ویژه جامعه هنری و شاعران و خانواده این مرحوم تسلیت گفت.

او در ادامه به نامگذاری کانالی خبری در شبکه مجازی تلگرام با عنوان و لوگوی شورای اسلامی شهر تهران اشاره و ضمن تکذیب ارتباط این گروه با شورای شهر تهران، اعلام کرد: «پورتال خبری شورای اسلامی شهر تهران» و کانال خبری «شورا نیوز» که با مدیریت اداره کل ارتباطات شورای اسلامی شهر تهران فعالیت می کند تنها منبع رسمی شورای اسلامی شهر تهران است و سایر سایت ها و کانالهای خبری ارتباطی با شورای شهر تهران ندارند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران خواستار توقف فعالیت اینگونه سایت ها و گروه ها در فضای اینترنت شد و تاکید کرد: در صورت عدم توقف اینگونه فعالیت ها، پیگیری موضوع به مراجع ذیصلاح از جمله پلیس فتا ارجاع داده می شود.

چمران همچنین با اشاره به درگذشت مادر ولی الله شجاع پوریان عضو شورای اسلامی شهر تهران، مصیبت وارده را از سوی تمامی اعضای شورای اسلامی شهر تهران به او تسلیت گفت.

شجاع پوریان نیز در همین خصوص از تمامی اعضای شورای اسلامی شهر تهران، شهردار تهران، شهردار مناطق و نواحی شهر تهران و تمامی پرسنل شورای شهر و شهرداری تهران و سایر مسئولین لشکری و کشوری بابت همدردی، تشکر کرد.

20106

کد خبر: 652582

وب گردی

وب گردی