آزادی عضو دستگیر شده شورای شهر تبریز/جایگزینی  2 عضو علی البدل

نائب رئیس شورای شهر تبریز گفت: یکی از اعضای دستگیر شده شورای شهر تبریز آزاد شده و روز گذشته در جلسه علنی شورا حضور یافت.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان، محمد حسین جعفری گفت: جلسات شورای شهر تبریز به صورت مرتب در روزهای یکشنبه برگزار شده و اکنون به دلیل عقب بودن از برخی مصوبات، جلساتی را نیز در روزهای سه شنبه برگزار می کنیم.

او افزود: دلیل اصلی عقب بودن از برنامه ها، دستگیری اعضای شورای شهر تبریز نیست و تلاش کرده ایم به این خاطر جلسات شورا به حاشیه نرود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به آزاد شدن یکی از اعضای شورای شهر تبریز ادامه داد: عضو بانوی شورای شهر تبریز که در پرونده تبانی و اخذ رشوه دستگیر و برای او قرار بازداشت موقت صادر شده بود، رفع اتهام شده و روز گذشته در جلسه شورا حضور یافت.

جعفری از اضافه شدن اعضای علی البدل به پارلمان شهر تبریز خبر داد و گفت: مقدمات اضافه شدن اعضای علی البدل به شورای شهر تبریز فراهم شده و اضافه شدن این اعضا به شورا نهایی شده است.

او در خصوص زمان حضور اعضای علی البدل در شورای شهر تبریز گفت: قرار شده 2 عضو علی البدل، از جلسه 3 خرداد به سایر اعضای شورا اضافه شده و در تصمیم گیری ها برای شهر تبریز دخیل شوند.

20103

کد خبر: 652728

وب گردی

وب گردی