شوی آژانس‌های مسافرتی برای المپیک 2016 آغاز شد/ استفاده غیر قانونی از نام کمیته ملی المپیک

یک آژانس مسافرتی به صورت غیرقانونی از نام و لوگوی کمیته ملی المپیک برای تبلیغ تورمسافرتی ریو و اعزام تماشاگر به المپیک 2016 بهره‌برداری کرده است موضوعی که با واکنش کمیته ملی المپیک همراه شده است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، در آستانه المپیک ریو برخی از آژانس های مسافرتی اقدام به تبلیغات تورهای مسافراتی خود به مقصد ریو کرده‌اند، این موضوع در دورهای قبلی المپیک و حتی جام جهانی فوتبال هم اتفاق افتاده است به ویژه اینکه برای جلب اعتماد مردم از اسم کمیته ملی المپیک یا فدراسیون فوتبال در تبلیغات خود استفاده می کنند.

این اتفاق در مورد المپیک ریو نیز رخ داده است و یک شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی با استفاده از نام و لوگوی کمیته ملی المپیک به تبلغ تور مسافرتی خود پرداخت است اما کمیته ملی المپیک قبلا اعلام کرده بود با هیچ آژانس مسافرتی تفاهم نامه ای نخواهد داشت.

کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک اخیرا با صراحت اعلام کرده که باتوجه به اینکه اعزام تماشاگر به المپیک از وظایف کمیته ملی المپیک نیست و در این زمینه نیز تجربیات تلخی در المپیک و سایر رقابت‌های ورزشی وجود داشته است، علیرغم ابراز تمایل برخی از آژانس‌های مسافرتی برای اعزام افراد به ریو، کمیته ملی المپیک در این موضوع با هیچ آژانس مسافرتی همکاری نمی‌کند.

اگر از ریز قیمت‌های اعلام شده برای اعزام افراد به المپیک ریو بگذریم با توجه به موضع‌ گیری کمیته ملی المپیک به نظر می‌رسد تبلیغات برخی آژانس‌های مسافرتی برای جلب نظر افراد و اعزام آنها به المپیک برزیل و اصرار بر اینکه تنها نماینده کمیته ملی المپیک محسوب می‌شوند عملی غیر قانونی است.

20103

کد خبر: 652776

وب گردی

وب گردی