«علیرضا قربانی» و «سامان صمیمی» با قطعات جدید در فستیوال موسیقی «زوریخ» روی صحنه می‌روند

«علیرضا قربانی» و «سامان صمیمی» پس از اجرای موفق خود در کنسرت دخت پری وار عازم زوریخ می شوند تا در فستیوال «لنزبورگاید» شرکت کنند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی علیرضا قربانی، «علیرضا قربانی» و «سامان صمیمی» پس از پایان پنجمین شب از کنسرت «دخت‌ پری‌وار» مستقیماً عازم فرودگاه شدند تا به کشور «سوئیس» سفر کنند.
این دو هنرمند قرار است در فستیوال «لنزبورگاید» و در شهر «زوریخ» روی صحنه بروند. فستیوالی که در آن گروه‌های موسیقی کلاسیک و فولک از نقاط مختلف دنیا حضور دارند.
در دعوتنامه‌ای که از سوی «روت زنگر»، مدیر فستیوال لنزبورگاید، برای «علیرضا قربانی» و «سامان صمیمی» و «میلاد محمدی» ارسال شده از این سه هنرمند به عنوان سه موزیسین شگفت‌انگیز جمهوی اسلامی ایران یاد کرده است. قربانی و صمیمی و گروه آن ها روز چهاردهم ژوئن برابر با 25 خرداد برنامه خود را اجرا خواهند کرد. «علیرضا قربانی» سپس به ایران بازمی‌گردد تا آخرین شب کنسرت «دخت پری‌وار» در ماه خرداد را روی صحنه ببرد و برای چهارمین تمدید این برنامه آماده شود. گفتنی است که چندی پیش کنسرت دخت پری وار برای روز هجدهم تیرماه تمدید و فروش بلیت آن آغاز شده است.
فستیوال موسیقی «لنزبورگاید» یکی از معتبرترین فستیوال‌های اروپا است که در آن گروه‌های مختلفی از آسیا، اروپا، آمریکای جنوبی و آفریقا شرکت می‌کنند. «علیرضا قربانی» و «سامان صمیمی» هم به همراه آنسامبل ایرانی و با قطعات آلبوم «سودایی» در «لنزبورگاید» روی صحنه خواهند رفت.
سامان صمیمی درباره اجرای زوریخ گفت:قطعاتی که در فستیوال معتبر «لنزبورگاید» در شهر «زوریخ» اجرا می‌کنیم از آلبوم ‌«سودایی» است که دو سال قبل در فرانسه و از سوی شرکت «اکورد کریسز» منتشر شد. بخشی از برنامه هم ساز و آواز بداهه خواهد بود که گاهی اوقات نسبت به اتفاقات روی استیج تغییر می‌کند ولی قطعات اصلی از آلبوم «سودایی» خواهد بود. امشب پس از کنسرت «دخت پری‌وار» به همراه آقای «علیرضا قربانی» عازم کشور «سوئیس» می‌شویم و همان گروهی که در تور اروپا آلبوم «سودایی» حضور داشتند در این فستیوال هم روی صحنه می‌روند. البته من دو کار را به رپرتوار اضافه کرده‌ام که فضای متفاوتی دارند و اگر قسمت باشد در آلبوم بعدی منتشر خواهد شد. این دو اثر تفاوت رپرتوار ما نسبت به کنسرت‌هایی است که با آلبوم «سودایی» در اروپا داشتیم.
آهنگساز آلبوم سودایی جزئیات فستیوال «لنزبورگاید» را اینگونه بیان کرد: در فستیوال «لنزبورگاید» به غیر از گروه‌های اروپایی و منطقه اسکاندیناوی، هنرمندان و گروه‌های مختلف از آفریقا و آمریکای جنوبی هم حضور دارند. عنوان آن هم فستیوالی برای موسیقی کلاسیک و فولک است. هر گروهی که در این فستیوال شرکت می‌کند اساساً یک اتفاق خاص را رقم خواهد زد و خوشحال هستم که در این فستیوال روی صحنه می‌رویم.

502

کد خبر: 652833

وب گردی

وب گردی