افتتاح نمایشگاه «نغمه های ربانی» در نیاوران

نمایشگاه «نغمه های ربانی» آثار خوشنویسی احمد قائم مقامی ،محمد کاظم سید خانی و علی دربان رضوی با نمایش 30 اثر به سبک نستعلیق قرآنی ، جمعه 28 خرداد ماه ساعت 17در گالری شماره دوی فرهنگسرای نیاوران افتتاح خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی بنیاد آفرینش های هنری نیاوران آثار این هنرمندان برای اولین بار در یک مجموعه با سبک های نستعلیق معاصر ،کتیبه ،چلیپا وقطعه نویسی به نمایش درخواهد آمد.

مجموعه آثار احمد قائم مقامی دراین نمایشگاه 21 اثر دراندازه های 100در 70 می باشد. این آثار با الهام از غلام حسین امیر خانی و میرزا محمد رضا کلهر به شیوه روزدرفرم ترکیبات کاملا "متفاوت از نظر اندازه ، فرم و قالب های خاص جدید ارائه شده است.

همچنین دراین نمایشگاه 5 اثر از محمد کاظم سیدخانی با الهام از شیوه میرزا محمدرضا کلهر و4 اثر نیز از علی دریان رضوی با الهام از خوشنویسی دوره قاجار ،میرزا غلام رضا خوشنویس ،میر حسین خوشنویس و استاد شیرازی در ابعاد60 در 40 و 70 در 50 به نمایش گذاشته شده است. همچنین این آثار بین یک میلیون و پانصد تا شش میلیون تومان قیمت گذاری شده است .

گفتنی است نمایشگاه خوشنویسی "نغمه های ربانی" از28 خرداد تا 6 تیرماه در گالری شماره 2، همه روزه ازساعت 10 الی 21 و ایام تعطیل از ساعت 14 الی 21 پذیرای علاقمندان خواهد بود .

502502

کد خبر: 653362

وب گردی

وب گردی